הערב: טיפקס חוזרת לשדרות במופע מטורף, לא תבואו?

כרטיס ב-50 שקלים, סטונדטים/ות ב-25 שקלים | המופע באולם המופעים החדש (לשעבר קולנוע חן)

עיריית שדרות- מרכז הצעירים, החברה העירונית לספורט בשיתוף אגודת הסטודנטים של מכללת ספיר ומשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצרו ליין הופעות מטורף במיוחד עבור תושבי שדרות והסביבה.

העיר שדרות מאופיינת בזכות התרבות, הקהילה הייחודית, המוזיקה והשירים. עם חזרת התושבים לעיר, הוחלט להחזיר בהדרגה את אירועי התרבות וכמובן כל זה בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

האירועים מתקיימים באולם המופעים החדש (לשעבר קולנוע חן) שעבר שיפוץ במאות מיליוני שקלים ומיועדים לגילאי 18+ בשל מכירת אלכוהול במקום והם בעלות של 50 ₪ בלבד – מחיר מסובסד לתושבי שדרות.

הערב (ראשון, 21:00) קובי אוז ולהקת “טיפקס” חוזרים לשדרות לביקור מולדת. לאחר כמעט שנתיים מאז שהופיעו בשדרות ב’פסטיבל הבירה’, הם חוזרים שוב להקפיץ את הקהל השדרותי. פתיחת דלתות ב-20:30

כרטיסים אחרונים (50 שח), לסטודנטים וסטודנטיות במכללת ספיר סבסוד נוסף-לחצו כאן

ב-7 באפריל, יגיע לראשונה לשדרות העיתונאי, הסופר, הקומיקאי והסטנדאפיסט, חנוך דאום למופע סטנדאפ חשוף.

ב-11 באפריל, יופיע הקומיקאי, הסטנדאפיסט והשחקן זוכה פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, ערן זרחוביץ’. כזכור, זרוחביץ’ הוא בין הקומיקאים האהובים ביותר בישראל (“ארץ נהדרת”, הפרלמנט”, “טייכר וזרחוביץ”) והוא מגיע במיוחד לשדרות למופע מצחיק ושנון.

ב-16 באפריל יופיע הזמר והיוצר הישראלי, עקיבא עם מופע מרגש ביותר. למידע, פרטים נוספים ורכישת כרטיסים ניתן להיכנס אל עמודי הסושיאל של ‘עיריית שדרות’ ו’מרכז הצעירים שדרות’.

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כא

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן