news08.net/ads.txt

זו התערוכה שאתם חייבים לראות ברחובות

תערוכה שאסור לפספס: ’היער הפועם’ – בבית מיכל ברחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את הציבור לתערוכה חדשה במסגרת פרויקט רזידנסי (שהות אמן) בבית מיכל: היער הפועם | סימה לוין, אוצרת: גלית סמל, הכניסה חופשית.

האמנית סימה לוין מתארחת בפרויקט “רזידנסי” – פרויקט קהילתי מיוחד במסגרתו אמן מתארח ושוהה במקום קהילתי למשך מספר ימים. בשהותה של לוין בבית מיכל היא תיצור סדרת רישומי נוף מונוכרומטיים רחבי ממדים של עצי יער המצוירים בפחם על גבי בדי ציור, תוך מפגש חי עם המבקרים בבית.

אירוע הפתיחה בשישי האחרון כלל פרפורמנס רישומי אינטואיטיבי בשיתוף הקהל. על קיר תגובות מיוחד הוזמנו המבקרים להעלות את רשמיהם, לצייר, לכתוב ולהגיב.

במהלך ארבעת ימי שהותה בבית, תיצור לוין מיצב תלוי מקום שכולל נופים מונוכרומטיים רחבי ממדים של עצי יער המצוירים בפחם. ברישום פואטי של הטבע הסובב את אזור מגוריה בעמק יזרעאל, אך ניזון מזיכרונות נוף ילדותה במולדובה, רושמת לוין זיכרונות מזמן ומקום אחרים ומחברת אותם לכאן ולעכשיו.

הקישור בין טבע לתרבות מורגש ברישומיה ברבדים שונים: הנוף המיוער והמרחב הפתוח של צפון הארץ נכנסים אל תוך חלל הספרייה העירוני והסגור שממוקם בשפלה. במקביל, העץ הטבעי והגולמי שמצויר באופן חי ומוחשי מיוצג בציוריה דרך הפחם, החומר שמשמש אותה למעשה היצירה האמנותי. הוא גם מקורם של דפי הספרים שממלאים את חלל הבית, שבעצמם מלאים בזיכרונות, תיאורי טבע, נוף ויערות משלל זמנים ומקומות.

סימה לוין היא אמנית רב תחומית הפועלת בשדה האמנות כחוקרת פְּסאוּדּוֹ-מדעית, ומשלבת פרקטיקות אמנותיות שונות. מוזיאון הטבע במולדובה היה עבורה מקום למידה והתנסות, בו העבירה שעות רבות ברישום. לוין בוגרת המכללה לעיצוב וציור ע”ש ראפין בקישינב וכן המכללה האקדמית ויצ”ו חיפה. עד כה הציגה תערוכות יחיד וקבוצתיות בגלריות ומוזיאונים רבים בישראל.

מיקום: בית מיכל, רח’ הגר”א 10 רחובות, 08-9467998
שעות פתיחה: א ב ג ה 16:00-19:00, ב ד 9:00-12:00, ובתיאום מראש
נעילה: יום חמישי, 15.6.23
פרטים נוספים בעמוד האירוע באתר בית מיכל

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן