news08.net/ads.txt

חבר מועצת יבנה, דורון מלכה חושף את ההתמודדות עם המחלה: “איבדתי 10 קילו. אתה רוצה לצעוק לשמיים מתוך כאב”

חבר מועצת העיר יבנה, דורון מלכה על התמודדותו עם המחלה: “רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שעברתי כמובן בני משפחתי. אני נדבקתי למרות שאני בחור בריא ללא עבר רופאי. למרות ריחוק ומסיכה שהקפדתי והנחיות שאני נשמר ונזהר. אבל אחרי הכל גם אני נדבקתי. אני רוצה לספר לכם על חוויה לא נעימה, שלא מאחל לאף אחד. מחלה כל כך קשה ועוצמתית ברמת הכאבים והתופעות לוואי. – כאבי תופת ושרירים בגפיים, במפרקים, בראש, בעיניים, חום וצמרמורות. אתה לא יכול לעמוד, לא יכול לשבת, לא לשכב, לא טוב לך שום דבר! אתה רוצה לצעוק לשמיים מתוך כאב”.

 

דורון מוסיף: “אף אחד מבני משפחתך לא יכולים להתקרב אלייך, אפילו לא לכסות אותך, לא לדאוג ולמדוד לך חום. לא יכול להרשות לאף אחד להתקרב אליך. אנחנו חייבים להבין שזה לא שפעת. צריכים להבין שהמחלה הזו מאוד קשה לגוף עם המון תופעות לוואי שנמשכים אחרי שהמחלה נגמרת, ואחרי שהתסמינים נגמרים. איבדתי את חוש טעם וריח, איבדתי 10 קילו מהמשקל במשך 10 יום. תופעות לוואי לא עברו. עברתי את החוויה בפעם השנייה. בפעם הראשונה לפני מספר חודשים כשאבי חלה, אנחנו ראינו את האיש הכי יקר לנו בעולם, יוצא מפתח הדלת ואתה לא יודע מתי הוא חוזר. אין לך עם מי לדבר או לשאול. רופאים לא מוכנים לדבר כי הם לא יודעים איך לטפל. נותנים לך מ-14:00 ל-16:00 לתפוס רופא שאולי תוכל לדבר איתו”.

עוד סיפר: “החרדות שהיינו בהם כשהמשפחה הייתה נמצאת בה, לא מאחל לאף אחד. ברוך ה’ אבי הבריא ויצא מזה. אחרי מספר חודשים כשאני נדבקתי הבנתי שאני לא יכול לעשות את זה למשפחה שלי. הגעתי לשלב שאתה קם בבוקר ואין לך אוויר, אתה לא יכול לנשום, אין לך מה לעשות אין תרופה. אי אפשר לטפל. אנחנו מבינים שהמצב הולך ומדרדר אך ברוך ה’ עברתי את זה”.

מלכה מבקש מהתושבים לשמור על ההנחיות: “אני מבקש ממכם תושבים יקרים, אם חס וחלילה אתם נדבקים תהיו חזקים! רק אם תשמרו על מסיכה  היגיינה, אם נשמור על הסביבה ואחד על השני, על הילדים ההורים, הסבים והסבתות, אנחנו נשמור על העיר. אנחנו עיר מאוד חזקה אני מתחנן תשמרו. לא שווה להגיד בדיעבד יכולנו להתרחק או למנוע את זה. כי אחר כך זה לא שווה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן