news08.net/ads.txt

ח”כ עופר כסיף על החלטת הקבינט שלא להחזיר גופות פלסטינים: “אקט פופוליסטי, אלים ונקמני”

הקבינט המדיני ביטחוני קיבל אתמול (יום ד’) את הצעתו של שר הביטחון בני גנץ, לפיה מעתה ישראל לא תאפשר החזרת גופות מחבלים כלל. ההחלטה תחול על גופות מחבלים שפצעו, הרגו או נשאו אמצעי לחימה, גם אם אינם משויכים לחמאס.
ההחלטה נוגעת למחבלים שיצאו מיהודה ושומרון וגם למחבלים יוצאי רצועת עזה. ח”כ עופר כסיף טען כי זהו הליך אלים ונקמני שמוסיף שמן למדורה.
ח”כ עופר כסיף על החלטת הקבינט שלא להחזיר גופות פלסטינים:”החלטת הממשלה לחטוף גופות של פלסטינים היא אקט פופוליסטי, אלים ונקמני שמוסיף שמן למדורה הלוהטת גם כך. במקום לעסוק בחטיפת גופות, הריסת בתים וסיכול אלים של הפגנות, הגיע הזמן לסיים את הכיבוש והמצור”.
כזכור, השר גנץ ביקש לקדם את העניין כבר בחודש יוני. הוא הסביר: “מאז כניסתי למשרד הביטחון, הוריתי לייצר חבילת הרתעה נרחבת, שבמסגרתה הנחיתי שלא לשחרר גופות מחבלים, להכריז ולחלט כספים של ארגוני טרור ולהעצים את התקיפות והתגובות לכל הפרה של השקט, בכל אחת מהגזרות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן