news08.net/ads.txt

טרגדיה ברחובות | גבר כבן 45 נהרג כתוצאה משריפה, 22 איש פונו לבתי החולים מהזירה הלוהטת

גבר כבן 45 (חלקם דיווחו כבן 40) נהרג כתוצאה משריפה במבנה ברחוב הר המוריה ברחובות, שהתרחשה במהלך הלילה (בין ראשון לשני) ו-19 איש חולצו מהזירה הלוהטת. ישראל פרץ סגן ראש סניף איחוד הצלה ברחובות: “למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע של אדם ששהה במבנה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו ולכיבוי הדליקה”. 

יוני עוזיהו ומשה מזרחי חובשים באיחוד הצלה הוסיפו: “בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני ל-12 נפגעים קל. חלקם פונו באמבולנס של איחוד הצלה להמשך בדיקות בבית החולים”.

ממד”א נמסר כי “מדובר בשריפה בקומה הראשונה במבנה מגורים בן שתי קומות בו התגוררו כ-23 דיירים. חובשים ופראמדיקים של מד”א, קבעו את מותו של גבר כבן 40 ומעניקים טיפול רפואי ופינו לבתי החולים קפלן ואסף הרופא 22 דיירים בגילאי 30 עד 60 במצב קל, שחולצו ע”י הכבאים מהמבנה לאחר ששאפו עשן”.

פאראמדיקית מד”א נועם לובטון וחובש מד”א שמעון פרש סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו עשן יוצא מהקומה הראשונה במבנה, הכבאים חילצו אלינו את 22 הדיירים שהיו בפנים, הם היו בהכרה מלאה וסבלו משאיפת עשן. בסריקות אותר גבר כבן 40 עם כוויות , הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו , בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. הענקנו טיפול רפואי לדיירים ששאפו עשן ופינינו אותם להמשך בדיקות בבתי החולים כשמצבם קל”.

מעיריית רחובות נמסר כי בהמשך לדיווחים על אירוע השריפה בהוסטל ברחובות ההולנדית: כונני האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מטפלים בהשלכות השריפה ומרכזים את פרטי החוסים שפונו לבתי החולים השונים. חוסה אחד מת מפצעיו, יתר החוסים נפצעו קל וצפויים להשתחרר במהלך הלילה או מחר. הודעות נמסרות למשפחותיהם. מנכ״ל עיריית רחובות, דורון מילברג נמצא במקום ומפקח על האירוע בהיבט העירוני. משפחות החוסים המבקשות פרטים יפנו למוקד העירוני בטל. 08/9392106.

מכיבוי אש רחובות נמסר כי בהגיעם של הצוותים למקום הבחינו בלשונות אש באחד מן החדרים בקומה הראשונה ממבנה בן 2 קומות ומיד חדרו בנחישות אל המבנה ופתחו בסריקות לאיתור לכודים ובמקביל פעולות כיבוי. 19 בני אדם (ממד”א נמסר על 22 שפונו-א”ה) חולצו אל מחוץ המבנה ופונו מהמקום על ידי גורמי רפואה בדרגות פציעה שונות עקב שאיפת עשן. כמו כן חולץ אדם מין החדר הבוער, לצערנו התוצאה הייתה טראגית ומותו נקבע בזירה. האירוע בשליטה מלאה. חוקר דליקות ביצע חקירה לפרוץ השריפה.

צילום עדן סיני, תיעוד מבצעי מד”א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן