news08.net/ads.txt

מחווה מרגשת של תלמידי קציר ב’ ברחובות

תלמידי חטיבת הביניים קציר ב’ ברחובות תרמו כ- 1600 שקלים לעמותה התומכת בילדים הגדלים בצל מחלת הסרטן

חינוך הוא לא רק ציונים גבוהים במבחנים אלא בעיקר דרך ארץ ומעשים טובים.

לראייה: תלמידי כיתה ז’3 בחטיבת הביניים ע”ש קציר ב’ ברחובות הובילו פרויקט איסוף תרומות במסגרת יום המעשים הטובים. הילדים יחד עם המחנכת ליאת ישראלי יצאו ביום המעשים הטובים לחלק ברחבי העיר מגוון חטיפים שהם הכינו מראש ואספו תרומות מהתושבים שהיו נרגשים מהמחווה הטובה והרצון לתרום.

בתוך זמן קצר התלמידים חילקו את כל החטיפים והצליחו לאסוף קרוב ל 1600 שקלים אותם בחרו לתרום לעמותת המעגל של ג’רמי, התומכת בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן.

מנהלת חטיבת הביניים קציר ב’ כרמית לויס אמרה “אנחנו מעודדים את התלמידים והתלמידות לאורך כל השנה לפעול למען האחר ולמען הקהילה. אנחנו מעניקים לתלמידים ולתלמידות כלים, משאבים ומגוון אפשרויות לבחור כיצד לתרום. מלבד השתתפות השנתית ביום המעשים הטובים אנחנו מקיימים יריד מכירות, איסוף בגדים ועוד אשר כל ההכנסות מועברות לקהילה”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

המעגל של ג’רמי (ע.ר.) הוקם לפני כ- 14 שנים במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה של הארגון מונה כיום למעלה מ- 880 משפחות והיא ממשיכה לגדול. לאורך השנה האחרונה מעל 2000 משתתפים הגיעו לאירועים שהתקיימו ברחבי הארץ. האירועים כוללים כיבוד קל, הסעות וההשתתפות היא ללא תשלום. לרשימת האירועים המלאה של העמותה http://jeremyscircle.org/he_IL/

ג’רמי קולמן, הוגה הרעיון של “המעגל של ג’רמי”, אובחן כחולה סרטן קיבה בדרגה 4 במאי 2007. במהלך התמודדותו הקשה עם המחלה והטיפולים, חבריו (מתנועת הנוער הציוני בלונדון) התארגנו ו”אימצו” את שלושת ילדיו שהיו אז בגילאי שישה חודשים עד 6 שנים, לקחו אותם לטיולים ובילויים שונים ושימשו להם כגב אוהב. התארגנות החברים לצד בקשתה של בתו זואי, אז בת ה-6, להיפגש עם ילדה בת גילה שגם גדלה במשפחה בה האב חולה סרטן, היוו השראה להקמת ארגון שיעניק תמיכה לילדים ממשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן.

ג’רמי, יחד עם אשתו פמלה, אחיותיו ג’וליאט ונעמי וחבריו הקימו ב 2008 את הארגון. ג’רמי נפטר ב-8 ביולי 2008 והמעגל של ג’רמי הוא הגשמת החזון שלו ולזכרו. לאחר מותו פמלה, אשתו, המשיכה במימוש החזון שלו וביחד עם חבריו הקרובים, שהינם מתנדבים פעילים וחברי דירקטוריון, הם ממשיכים בפעילות העמותה וסיוע לילדים הגדלים בצל מחלת הסרטן. מאז הקמת הארגון התקיימו מאות אירועים פיזיים וירטואליים.

צפו בסרטון של המעגל של ג’רמי >>

צילום: חטיבת הביניים קציר ב' רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן