news08.net/ads.txt

מצבה הנפשי של בת ה-16 מוסיף להיות קשה; הוגשו כתבי אישום נגד 11 צעירים ונערים

 הפרקליטות הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע 11 כתבי אישום – בהם נגד שני גברים בני 27 תושבי חדרה ושני אחים קטינים תושבי יישוב בדרום. הארבעה נאשמים באונס. הפרקליטות הגישה גם כתבי אישום נגד 7 מעורבים האחרים בפרשה בגין סיוע לאונס, אי-מניעת פשע וקשירת קשר לביצוע פשע.

בדיון בבית המשפט, חשפה אתמול המשטרה פרטים מתוך החקירה. לפי המשטרה, כל המעורבים באונס הקבוצתי ידעו מה מצבה של הנערה, שהייתה תחת השפעת אלכוהול והכרתה הייתה מעורפלת. המשטרה סבורה שבמקום לסייע לה, הם ניצלו את מצבה כדי לשכב איתה ואפילו קראו אחד לשני ולחברים נוספים בהודעות.

מפרטי החקירה עולה כי הנערה הגיע עם חברותיה לאילת בתחילת חודש אוגוסט, לדירה שכורה. הצעירות הגיעו למלון “הים האדום” כדי לבקר חברים, הצעירים אותם הכירה הנאנסת.

במלון הכירה הצעירה שני גברים בני 27 מהצפון. אחד מהם ניסה להתחיל איתה בבריכה אבל אמרה לו שהוא מבוגר מידי בשבילה. כמה שעות לאחר מכן היא חשה ברע לאחר ששתתה אלכוהול והחשוד המרכזי הציע לה עזרה בטענה שהוא חובש. בחדר 216 החל האונס. לפחות 16 קטינים ובגירים תועדו מחוץ לחדר המדובר ולפחות שניים מהם נכנסו לחדר ואנסו גם הם את הצעירה יחד עם הבגירים. האונס נמשך כשעה וחצי. במצלמות  תועדו הבנים מזמינים אחד את השני לחדר. לדברי גורמי החקירה חברתה של הנערה התנהגה בצורה אמיצה והייתה לצידה לאורך כל הדרך. ביום למחרת הנערה קיבלה מהחשודים הודעות מהן הבינה את מה שקרה וניגשה למשטרה.

למחרת, החלה הנאנסת לקבל מסרונים בהם תוארו אירועי הלילה. הצעירה לא הבינה בתחילה על מה מדובר והחשודים “הזכירו” לה ואף סיפרו שיש בידם צילומים. מחר כאמור יוגש כתב האישום נגד המעורבים בפרשה.
באמצעות הראיות הללו, הצליחו החוקרים להביא למעצרם של החשודים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ומחר פרקליטות מחוז דרום צפויה להגיש נגדם כתב אישום. מפקד המחוז הדגיש: “זוהי חובתנו האזרחית והמוסרית – לא לעמוד מנגד ולסייע לקורבן העבירה”.

מצבה הנפשי של בת ה-16 מוסיף להיות קשה, ואתמול היא לא הגיעה לתיכון שבה היא לומדת ולא פתחה את שנת הלימודים. עורכת הדין שני מורן, שמייצגת את הנערה, שמעה ממנה שהיא מחכה להגשת כתב האישום נגד תוקפיה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן