עיריית שדרות למען המילואימניקים

לאירוע הגיעו עשרות חיילות וחיילי מילואים, ובין השאר נכחו נציגי ביטוח לאומי, קרן הסיוע, מועדון “בהצדעה”, התאחדות הסטודנטים ועוד.

עושים לכם סדר: עיריית שדרות ומרכז הצעירים יזמו ערב לכל משרתי ומשרתות המילואים בשדרות. במסגרתו, הוענקו למשרתים ייעוץ, סיוע והכוונה מול הגופים והארגונים הממונים על כך.

עיריית שדרות, באמצעות האגף לפיתוח כלכלי-תעסוקתי, ומרכז צעירים קיימו ערב מיוחד למשרתי המילואים בשיתוף הביטוח הלאומי, ‘בהצדעה’, ‘התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית’, שירות התעסוקה הישראלי, האגף והקרן לחיילים משוחררים, מרכז הזדמנות שדרות ו’עיר מקדמת זכויות’. המטרה הייתה לקיים אירוע ובו נמצאים כל הגופים והארגונים שיכולים לסייע למשרתי המילואים וזאת על מנת למנוע את המרדף הבירוקרטי המתיש אחר הגופים השונים למען מיצוי זכויות.

לאירוע הגיעו עשרות חיילות וחיילי מילואים, ובין השאר נכחו נציגי ביטוח לאומי, קרן הסיוע, מועדון “בהצדעה”, התאחדות הסטודנטים ועוד. לפיכך, רחבת העירייה התמלאה בדוכנים עם גורמי הסיוע השונים, כאשר כל משתתף עבר בין הדוכנים המתאימים לו וביקש את הסיוע הנדרש. ראש העיר, אלון דוידי, הגיע גם הוא לאירוע והוא עבר בין החיילים, שמע את צורכיהם וכיוון אותם לגופים המתאימים וכמובן בירך אותם והודה להם על שירותם למען המדינה בכלל ולמען העיר שדרות בפרט.

כמו כן, המשתתפים נהנו מפינוקים טעימים שכללו פירות, ירקות, נאצ’וס, כריכונים, סביח ועוד. במהלך האירוע הנעים את הערב הדיג’יי שגיא בביאן. זאת ועוד, על מנת שיהיה כיף עד יותר, דאגו להקים עמדה מיוחדת עם מלא משחקי גיימינג מטורפים. לבסוף כל מילואמיניק קיבל שי צנוע הכולל מארז בירות ופותחן ממותג.

ראש העיר, אלון דוידי:

“חיילות וחיילי המילואים של שדרות הם ביטוי מוחשי למושג הגנה על הבית. הם, שחוו את הפוגרום בעירם, עזבו הכול- את הבית, המשפחה, העבודה או העסק ונלחמים עבורנו. מה שאנחנו עושים כאן היום הוא במסגרת התפקיד שלנו כרשות להקל ולהעניק לחיילות ולחיילים שלנו את כל הסיוע הנדרש”.

מנהלת מרכז הצעירים, דניאל גרינברג- מרדכי:

“פנינו לגופים השונים ויזמנו עבורם יריד ייחודי במסגרתו נציגי הגופים העניקו יעוץ, סיוע והכוונה. כתושבי שדרות, כולנו חווינו ועודנו חווים תקופה כל כך מורכבת רגשית. אם מוסיפים לזה גם שירות מילואים וגם בירוקרטיה שלא נגמרת אל מול הגופים השונים, המורכבות קשה פי כמה ולכן זה צו השעה שלנו. התודה של משרתי ומשרתות המילואים היום שווה לנו הכול!”.

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מור אברג'ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן