news08.net/ads.txt

פרטים נוספים מפרשת האונס המזעזעת | החשוד המרכזי התחזה לחובש, לפחות 16 תועדו ליד החדר

מחר (רביעי) בבוקר צפויה המשטרה להגיש כתב אישום נגד המעורבים באונס הצעירה האשקלונית באילת. עשרה חשודים צפויים לקבל כתב אישום, מתוכם ארבעה לפחות בחשד לאונס והיתר בחשד לאי מניעת פשע.

מפרטי החקירה עולה כי הנערה הגיע עם חברותיה לאילת בתחילת חודש אוגוסט, לדירה שכורה. הצעירות הגיעו למלון “הים האדום” כדי לבקר חברים, הצעירים אותם הכירה הנאנסת.

במלון הכירה הצעירה שני גברים בני 27 מהצפון. אחד מהם ניסה להתחיל איתה בבריכה אבל אמרה לו שהוא מבוגר מידי בשבילה. כמה שעות לאחר מכן היא חשה ברע לאחר ששתתה אלכוהול והחשוד המרכזי הציע לה עזרה בטענה שהוא חובש. בחדר 216 החל האונס. לפחות 16 קטינים ובגירים תועדו מחוץ לחדר המדובר ולפחות שניים מהם נכנסו לחדר ואנסו גם הם את הצעירה יחד עם הבגירים. האונס נמשך כשעה וחצי. במצלמות  תועדו הבנים מזמינים אחד את השני לחדר. לדברי גורמי החקירה חברתה של הנערה התנהגה בצורה אמיצה והייתה לצידה לאורך כל הדרך. ביום למחרת הנערה קיבלה מהחשודים הודעות מהן הבינה את מה שקרה וניגשה למשטרה.

למחרת, החלה הנאנסת לקבל מסרונים בהם תוארו אירועי הלילה. הצעירה לא הבינה בתחילה על מה מדובר והחשודים “הזכירו” לה ואף סיפרו שיש בידם צילומים. מחר כאמור יוגש כתב האישום נגד המעורבים בפרשה.
באמצעות הראיות הללו, הצליחו החוקרים להביא למעצרם של החשודים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ומחר פרקליטות מחוז דרום צפויה להגיש נגדם כתב אישום. מפקד המחוז הדגיש: “זוהי חובתנו האזרחית והמוסרית – לא לעמוד מנגד ולסייע לקורבן העבירה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן