news08.net/ads.txt

ראיון מיוחד | יוסי זוזוט: “הסגל קצר מאוד לליגה ארוכה”

לפני שבועיים וחצי מכבי יבנה פתחה את ההכנות לעונת 20/21 ומאמן הקבוצה יוסי זוזוט מקווה להמשיך מהנקודה בה קבוצתו הפסיקה אשתקד. אחרי שהיה חשש כי מכבי יבנה לא תפתח את העונה, הצליחו במועדון להגיע לסיכום מול המאמן יוסי זוזוט שינסה להמשיך את המומנטום מחודש מרץ האחרון. משחקה הבא של יבנה יהיה רק ב11/10, מה שאומר שבעה חודשים ללא משחק רשמי.

ליגה א’ דרום תשוחק העונה במתכונת של שני בתים לאור משבר הקורונה. הליגה העונה תהיה מקוצרת לעומת זאת שהתרגלו אליה בשנים הבאות ומבחינתה של יבנה המטרה היא להעביר עונה רגועה.

מאמן הקבוצה, יוסי זוזוט, אמר: “עשינו הרבה שינויים מעונה שעברה. הסגל השתנה לנו וחבל מאוד. נשארו כמה שחקנים משמעותיים שמתאמנים איתנו אבל כרגע אף אחד לא חתום. בימים הקרובים נדע יותר טוב מה הסגל שיהיה לעונה הקרובה – כרגע הסגל קצר מאוד לליגה ארוכה אבל ההנהלה עושה כל מה שאפשר במסגרת התקציב. נקווה לטוב”.

איך התרשמת במשחקי ההכנה? 

“יותר בחנו במשחקים האלו שחקנים שרצו לבוא להרשים את הצוות המקצועי, פחות התייחסנו לתוצאה, אלא יותר ליכולת האישית של כל נבחן. במשחקי האימון הקרובים נתייחס לשיטת המשחק והדרך שאני ויניב פרץ העוזר שלי נרצה ליישם במשחקי העונה”.

אתם נכנסים לסגר כמו כל המדינה?

“הכל מבולבל כרגע, עוד לא הודיעו לנו שליגה א’ יהיו בסגר. במידה וכן אז ניתן לכל שחקן תוכנית אישית לעבודה בבית – זה מצב לא בריא לקבוצת כדורגל. לצערי הרב גם מחלקת הנוער יוצאת לסגר ושם הנחתי כל מאמן לתת לקבוצה תוכנית אימונים אישית לבית. אני מחכה רק שיגמר המצב המטורף הזה”.

מה המטרות העונה אחרי הבית שהוגרלתם אליו?

“הבית שהוגרלנו על הנייר מאוד קשה, תוסיף על זה את תקציב השחקנים שנפגע מאוד מעונות שעברו בגלל הקורונה כך שהמצב החדש אומר שיבנה נלחמת על להישאר בליגה, על הניר. מצד שני, במגרש כל שחקן ייתן 200 אחוז ולא יראו מי הקבוצה עם התקציב הגבוה או הנמוך. נעבוד קשה ביחד, ההנהלה, שחקנים, צוות מקצועי ונצליח להישאר בליגה בזמן ולהיות חלק משמעותי בעונה הזאת”.

הציפיות לא עלו מעט אחרי סיום העונה היפה אשתקד?

“סיימנו מצוין את העונה והייתי בטוח שהתקציב יהיה זהה לעונה שעברה אך הקורונה הביאה איתה קיזוז משמעותי. זה פגע במרקם המקצועי שבניתי, הגעתי במשבר הגדול של העונה שעברה יצרנו עם ההנהלה קבוצה חדשה ומגובשת. אמרתי במידה והייתי יכול להשאיר את הסגל שסיים את העונה ומחזק בחלוץ את הקבוצה, היינו מדברים היום על מאבקי עליה. אין ספק שנפגענו מקצועית מהשחרורים הכלכליים, לכן אצטרך לעבוד קשה ולמזער את הנזקים”.

מה ייחשב להישג?

“ההישג הגדול יהיה שנעבוד קשה וכל משחק נרצה לנצח. בסוף העונה נגיד תודה לבורא עולם על כל מקום שנהייה בו. בימים קשים אלו אני לא מברך – אני מתפלל לאלוהים שרק הוא בלבד יעביר מעל כל עם ישראל את הגזרה הקשה (קורונה). בריאות וחג שמח לכל עם ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן