ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון חושף: “ניסו להדביק לי תיק פלילי”

מתברר שמתחת לפני השטח, האדמה רעדה תקופה די ארוכה במועצת גן יבנה. היום (חמישי) אהרון חושף כי נחקר בשנת 2015 בחשד לביצוע מעשה פלילי לאחר שמתחרים פוליטיים העלילו כי מתקיימים הטרדות מיניות במועצה.
אהרון מסר כי גורמים פוליטיים ניסו “לתפור לו תיק” פלילי בשנת 2004, תיק ממנו זוכה זיכוי מוחלט ואף קיבל עליו פיצוי מהמדינה. אך הפעם מדובר בניסיון משנת 2015 שבו הופצו שמועות כלפיי אהרון.
להלן העובדות כפי שניתן לפרסמן בשלב זה –
1. בשנת 2015 נעשתה פנייה על ידי “החברים” שהם גורמים פוליטיים מוכרים ביישוב לעיתונאית הדס שטייף תוך ניסיון לתפור לאהרון תיק פלילי וליצור מצג כאילו התקיימו הטרדות מיניות במועצה.
2. אהרון קיבל את הפנייה לבדוק את העניין והעניין אכן נבדק באופן מידי ועל פי כל דין.
3. אהרון טוען כי את כל החומר שנאסף כולל התלונות, כלקח מן העבר, לקח מיד, והגיש את התלונה למשטרה ביוזמתו, ובדרישה לחקור את כל הנוגעים שבדבר.
4. אכן התקיימה חקירה פלילית מקיפה בעניין במשך חודשים, שכללה עדויות של אנשים רבים.
5. החקירה הועברה מהמשטרה לפרקליטות, שהחליטה כפי שנכתב בסעיף 2 במכתבו של סגן בכיר בפרקליטות מחוז מרכז – פלילי: “הוחלט לגנוז את התיק בעילה של היעדר עבירה פלילית”.
6. מנכ”ל המועצה דאז (שאינו נמצא במועצה מזה כ-6 שנים) החליט על דעתו להגיש תביעה אזרחית פרטית בגין לשון הרע שנדחתה. בפסק הדין בתביעה זו נכתב מפורשות: “אין מחלוקת כי המשטרה סגרה את התיק נגד התובע מחוסר אשמה. יתרה מזו מניתוח הממצאים כפי שפורט לעיל, אכן נראה כי התובע לא הטריד מינית אף עובדת במועצה…”, עוד נכתב: “הפרסום היה אודות חשד בלבד”.
 אהרון ציין כי ישנו ניסיון של חבר המועצה יוסף להשפיל את ראש המועצה. “ההזוי שבדבר שהוא כעבריין שהורשע בפלילים, בהעלבת עובד ציבור במילים בוטות קשות, זה שקרא “מופקרת” לנערה בבית המשפט כפי שפורסם ברשת, מנסה להציג את “הטוב” בגן יבנה עם רמיזה כלפיי”, כך ציין אהרון.
 יודגש כי במועצה מגלים אפס סבלנות כלפי הטרדות מיניות תוך קיום הדרכות קבועות בנושא לכל עובדי המועצה.
דרור אהרון סיכם את דבריו: “אני אמשיך בדרכי ביושר, באהבה, בערכים ובמוסר גבוה למען תושבי גן יבנה – וחשוב שהציבור יידע את העובדות, איך ניסו להיבחר בשנת 2018, איך נפל מגדל השקרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן