news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “העסקים בלוד מהווים מנוף לצמיחה הכלכלית של העיר”

ראש העיר לוד,יאיר רביבו, התארח בשבוע שעבר בוועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים שהתקיימה במרכז הכנסים “אווניו” בקריית שדה התעופה (איירפורט סיטי), והיה שותף לפאנל מיוחד עם ראשי ערים נוספות בנושא קידום ופיתוח המגזר העסקי בכל עיר.

הוועידה ידועה כאירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי ביותר של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. הוועידה מפגישה את העצמאיים, העסקים הקטנים והבינוניים, בכירי המשק, הכלכלה והמדינה, שרים ורגולטורים, לצד חברי הסגל הדיפלומטי, אנשי עסקים ואנשי אקדמיה מהשורה הראשונה, ומייצרת מפגשי נטוורקינג מהגדולים בישראל ומעמידה כלים ופתרונות יישומיים, רעיונות והשראה לפריצות דרך עסקיות.

ראש העיר ציין כי העסקים המקומיים הם משאב חשוב בפיתוח העיר וכי הוא רואה בקידום העסקים בלוד חלק מרכזי ובלתי נפרד בהנעת וחיזוק כלכלת העיר. “אנו מברכים ומעודדים את הקמתם וקידומם של עסקים קיימים וחדשים בלוד המהווים מנוף ומקור לצמיחה הכלכלית של העיר”, אמר רביבו, “נפעל לעודד יזמים מקומיים לפתיחת עסקים נוספים, ליצור שיתופי פעולה בין עסקים, בין עסקים וחברה אזרחית, ובין העסקים לעירייה ולהטמיע את הנושא של כלכלה מקומית בעירייה, בעסקים ובקרב תושבי העיר”.

דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר י-ם אשר ארגן את הוועידה והנחה את הפאנל, שיגר מכתב תודה לראש העיר יאיר רביבו: “ברצוני להודות לך מקרב לב, על השתתפותך בפאנל המפתח לפיתוח כלכלי ברשויות המקומיות שנערך בוועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים המקדמת זו השנה ה-12, במטרה להעלות על סדר היום את הנושאים החשובים לקידומם ופיתוחם הכלכלי העסקי של חברנו במגזר העסקי.  בזמן המועט שהיה לנו, הצלחנו להביא מסרים ואמירות משמעותיות לטובת חברינו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. בעיקר נמשיך יחדיו לצעוד במסלול, בבטחה, במקצועיות ובאנושיות למענם. אין לי ספק כי נמשיך עשייה משותפת זו גם בעתיד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן