news08.net/ads.txt

שבוע החינוך ביבנה: מגוון פעילויות לכל הגילאים, חלקם בחינם

לאורך השבוע (28.5- 2.6) יערכו ביבנה מגוון אירועי חינוך בולטים, בהם הרצאות, סדנאות, ימי למידה חשיבה, מעגלי שיח, פעילויות תרבות, האקתונים, אירועי ספורט ועוד

במסגרת שבוע החינוך ביבנה שיתקיים בימים ראשון עד שישי, 28/5 עד ה-2/6, יבקרו בעיר חברי ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת שיתרשמו מהתפיסה החינוכית העירונית ומתוצרי חינוך ייחודים.

אירוע השיא של שבוע החינוך יתקיים ביום שלישי, 30/5 החל מהשעה 19:00 ברחבת היכל התרבות, שם יוצגו תוצרים חינוכיים של כלל בתי הספר בעיר. בהיכל התרבות תושק אמנת מוגנות עירונית במעמד השר במשרד החינוך, הרב חיים ביטון ויתקיים טקס הענקת אות הוקרה לאנשי חינוך משפיעים. במהלך הערב יתקיים שיח שאלות ותשובות עם שרת החינוך לשעבר, ח”כ יפעת שאשא-ביטון בהנחייתה של העיתונאית ומגישת הטלוויזיה ליטל שמש.

החל מיום ראשון (28.5) ולאורך כל השבוע נערכים מגוון אירועי חינוך בולטים, בהם ימי למידה, מעגלי שיח וחשיבה אסטרטגית הנוגעים באופייה של מערכת החינוך בעיר, זאת מתוך רצון להמשיך לשפר, למקד ולהעצים את העשייה החינוכית. באירועים ובמפגשים ישתתפו דמויות מעוררות השראה ויתקיימו פעילויות משותפות לתלמידים, להורים, לצוותי חינוך ולקהל הרחב.

התכנים בשבוע החינוך עוסקים בשפע של נושאים: גיבורי תרבות ישראלית, ספורט מקרב לבבות, חדשנות טכנולוגית בשיתוף מיקרוסופט, יריד תעסוקה לנוער, הוגנות מגדרית, הרצאה להורים וצוותי חינוך עם מיכל דליות (סופר נני), קהילה נגישה, הקשר בין רשתות חברתיות ועבריינות עם ד”ר (ניצב בדימוס) סוזי בן-ברוך, כנס מכינות ושנת שירות, משחקי ילדות של פעם, טורניר כדורגל אבות ובנים, המופע של אבי גרייניק על הפרעות קשב, הענקת מלגות לסטודנטים ומופע סטנדאפ של שאול בדישי, הצגות חינוכיות לתלמידים, כנס מתמטיקה עירוני, הרצאה על הורות בתוך הסיפור החברתי עם מנהלת מכון תעצומות, ד”ר אודליה אלקובי, אירוע שיא בנושא חשיבה מיחשובית, שפת התינוקות ושינה, סדנת חושים לגיל הרך, סדנת קרב מגע לנערות ואמהות, אולימפיאדת אנגלית, הצדעה לנוער יבנאי מתנדב עם הסטנדאפיסט יוסי גבני, משימות ידע וחשיבה לנוער, גלישה בטוחה עם החוקר גלעד האן, האקתונים ועוד.

עשהאל שריר, מנהל אגף החינוך: “ההשקעה חסרת התקדים של העיר במערכת החינוך, יחד עם התכניות והיוזמות החדשניות, מובילות להישגים רבים של תלמידינו ואני מודה לכל העוסקים בעשייה החינוכית בעיר. אנו רואים בחינוך אמצעי חשוב התורם ללכידות חברתית וליצירת שוויון, ולאור זאת אנו משקיעים רבות במגוון תכניות לכל הגילאים”.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן