מבזקים
סכנת חיים בערד: גבר בן 44 נעקץ על ידי עקרב; מצבו קשה אופקים: שני פועלים נפצעו בינוני בתוך שעה בשני אתרי עבודה שונים בעיר היום: מזג אוויר נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות; אזהרות רחצה ועומסי חום כבדים ברחבי הארץ הורי ירושלים נהנים ראשונים: תשלומי החינוך עוברים לארנק הדיגיטלי "MuniBox" "רמלה הופכת למרכז הלאומי החדש של ישראל": שר הביטחון ישראל כ"ץ בביקור עבודה אסטרטגי בעיר ירושלים: חובש איחוד הצלה הציל את חייה של בת 60 שפיתחה תגובה אלרגית חריפה תל אביב: אישה נפצעה באורח בינוני בכביש 2 (דרך חיל השריון) הלילה: אירוע אלימות התרחש במרכז ירושלים "תיקנו עוול של עשרות שנים": יום הזיכרון לחללי כבאות והצלה לישראל צוין ברחבי הארץ דיווח ראשוני: תקלה נרחבת ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם כביש 35: רכב התהפך בתאונה קשה סמוך לברכיה, שני פצועים חולצו במצב בינוני פרסום ראשון: כתב אישום חמור נגד נהג מונית מאשקלון שביצע מעשים מגונים בנוסעת בינה מלאכותית בקלפי: מכפיל כוח אסטרטגי או סכנה לאמון הציבור? אבריאל בן דור בטור מיוחד מחווה מרגשת ומצמררת: נשקו האישי של רנ"ג איתמר אלוס ז"ל מאופקים הוענק לבני משפחתו סכנה לבריאות הציבור: משרד הבריאות מזהיר מפני שמן זית מזויף באמצע הרחוב, לאור יום: ירי באשדוד; בן 23 הובהל לבית החולים "תעשי פול גז": ילדה בת 14 מאור יהודה לקחה את הרכב של אמא שלה ויצאה לסיבוב מסוכן עם החברים נהגים, שימו לב: חסימה ושינוי זמני בהסדרי התנועה הלילה בכביש 200 אחרי 35 שנה: מהפכת הענק בהיכל התרבות של אור יהודה יוצאת לדרך המשטרה סגרה בבת אחת שישה בתי עסק בנגב מחשש שיהפכו למטרות ירי

ללא מיקסר: עוגת שוקולד לשבת בעשר דקות!

מתכון לעוגת שוקולד ללא מיקסר ובלי להפריד ביצים שמכינים ב-10 דקות עבודה בלבד של הבלוגרית ענבר בוסקילה. מידי שבוע אני אופה את העוגה הזו ובמשפחתי מלקקים את האצבעות. נסו את המתכון, ותודו לי אחר כך…

המצרכים היבשים:
2 כוסות קמח
2 כוסות סוכר
3/4 כוס קקאו
2 שקיות אבקת אפיה
2 שקיות סוכר וניל

המצרכים הנוזליים:
3/4 כוס שמן
5 ביצים L
1/2 כוס מים פושרים
אחרי שמערבבים מוסיפים 3/4 כוס מים רותחים (זה הסוד! וחייב רותחים)

*כוס חד פעמית לשתייה חמה

גנאש שוקולד: ממיסים בקלחת (סיר קטן) על הגז חבילה של שוקולד מריר עם חצי מיכל שמנת מתוקה, כל הזמן לערבב. אפשר להמיס במיקרו וכל 20 שניות להוציא ולערבב.

אופן ההכנה

מחממים תנור ל 180 מעלות, בלי טורבו. בקערה מערבבים את כל החומרים היבשים. בקערה נוספת מערבבים את כל הנוזלים (חוץ מהמים הרותחים).

לאחר מכן שופכים את הנוזלים לתערובת של היבשים, מערבבים היטב, מוסיפים את ה-3/4 כוס מים רותחים וישר מכניסים לתנור למשך 40 דקות – ובודקים בעזרת קיסם/סכין, אם יוצא יבש אפשר להוציא, אם הסכין יוצאת רטובה משאירים לעוד 5 דקות ובודקים שוב!

כשיוצא מהתנור נותנים לעוגה להגיע לטמפרטורת החדר ושופכים גנאש שוקולד. אחרי רבע שעה מפזרים קוקוס מעל.


◼️ חדשות האוכל [מסעדות, מתכונים, מוצרים] בווטסאפ לחצו כאן

למתכונים נוספים לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: ענבר בוסקילה

דילוג לתוכן