news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: עובדת במרכז ההזמנות של ישרוטל נמצאה חולה מאומתת קורונה

עובדת במרכז ההזמנות של ישרוטל באילת נמצאה כחולה מאומתת קורונה – כך אישרה הערב (שני) הרשת. החולה המאומתת נשלחה לביתה וכך שתיים נוספות העובדות בסמוך אליה. יצוין כי במרכז ההזמנות העבודה היא בקפסולות, תוך הקפדה על התו הסגול ולפיכך לא נסגר כל מרכז ההזמנות – והוא פועל כרגיל.

נגיף הקורונה חי ובועט באילת – זו אינה בדיה, אלא מצב נתון ולראייה מידי יום מתגלים עוד ועוד חולים בעיר. אתמול פרסמנו כי בעצה אחת עם משרד הבריאות ומינהל שח״ק בעירייה, נסגר מעון חלומותיי שמפעילה רשת המתנ״סים באילת, לאחר שאומת תינוק חולה קורונה בכיתת התינוקות. בכיתת התינוקות האמורה ישנם 15 תינוקות ובכל המעון 54 תינוקות ופעוטות.

לפני יומיים פרסמנו כי מלון ״רויאל שנגרילה״ נאלץ לסגור את שעריו לאחר שנודע שאחד מאורחי המלון נדבק בנגיף הקורונה. מהנהלת הרשת נמסר כי “אורח במלון רויאל שנגרילה נמצא חיובי לקורונה לאחר בדיקה. כל אורחי המלון מפונים ובוטלה הגעתם של אורחים חדשים שהיו צפויים להגיע בשבת. המלון פועל בצמוד ובכפוף להנחיות משרד הבריאות, כולל חיטוי מלא של כל המלון”. ביום שישי פרסם בית החולים יוספטל כי תוך יומיים התגלו 4 תושבים חיוביים לקורונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן