news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד: “יום ההולדת הכי שמח ועצוב” לרנה שנרב הי”ד

ערב קהילתי מיוחד התקיים בתחילת שבוע לזכרה של רינה שנרב הי”ד, אשר הייתה אמורה לחגוג ביום זה את יום הולדתה ה-17.

מאות בני אדם, בהם בני משפחתה, חבריה לתנועת בני עקיבא וחברותיה לאולפנה בו למדה, ורבים אחרים מהגרעין התורני בעיר, הגיעו לערב הקהילתי שנערך בבי”ס “נועם המאירי” בלוד לציון יום הולדתה של הנערה שנרצחה בפיגוע במעיין דני בחודש שעבר. באירוע התקיימו הופעות לילדים, הוקמו עמדות לתרומות דם ודוכנים לתרומות שיער. בנוסף, נאספו מוצרי מזון ובגדים עבור נזקקים, ונערך לימוד לעילוי נשמתה.

דביר, אחיה של רנה שנפצע באורח קשה בפיגוע, סיים בשבוע שעבר קורס חובשי מד”א בטקס בתחנת מד”א בלוד. שנרב שוחרר יום קודם לכן מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים בו שהה במהלך אשפוזו ואמר: “זה כבוד גדול ואחריות גדולה, והיום אני מבין שזו גם זכות ענקית, זכות ענקית להציל חיים”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, ציין כי רנה הייתה בחייה אדם של נתינה ואין ראוי ממיזם שכולו נתינה ותרומה לציון יום הולדתה, כדי להמשיך בדרכה הערכית והמיוחדת שכה אפיינה אותה. “זהו יום ההולדת הכי שמח, הכי עצוב והכי מרגש שהייתי בו. הלב מתרחב מלראות את עם ישראל בעשייה, בשמחה ובחסד – בדיוק כמו שרנה רצתה. פגשתי קודם את שירה שנרב, אמא של רנה, והיא אמרה לי- “ידענו מהרגע הראשון שהכל יהיה למען עם ישראל”, וזה בדיוק מה שקורה פה”, אמר רביבו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן