news08.net/ads.txt

אלה המלצות מד”א להופעות בפארק הירקון

הצטיידו בכמות גדולה של מים והימנעו מצפיפות ודוחק: המלצות מד”א לקהל בהופעה של Robbie Williams ו- Martin Garrix בפארק הירקון

היום (חמישי) החל בשעות הצהריים, חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מגן דוד אדום ייפרשו ברחבי מתחם פארק הירקון בתל אביב, על מנת לאבטח רפואית את עשרות אלפי האנשים שיגיעו לצפות בהופעתם של Robbie Williams ו- Martin Garrix. כחלק מהיערכות מד”א, יוצבו במקום אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, ורכבים ייחודיים נוספים של מד”א שמסוגלים להגיע למקומות צרים בתוך שטח הפארק. בנוסף, יוקמו בשטח האירוע מספר מתחמי טיפול של מגן דוד אדום.

במד”א קוראים לקהל שיגיע להופעה להצטייד בכמויות גדולות של מים ולהימנע מצפיפות ומדוחק ככל האפשר. לאלו שמתכוונים להגיע לשטחי הפארק שעות לפני ההופעה, יש לשהות במקומות מוצלים בלבד, להימרח בקרם הגנה, להרבות בשתייה, לחבוש כובע ולא להימצא תחת השמש.

בכל צורך רפואי, יש להזעיק את כוחות מד”א בטלפון החירום 101, או באמצעות יישומון “מד”א שלי”, דרכו יכולים החובשים והפראמדיקים של מד”א במוקד ובשטח לאתר את מיקומכם המדויק, גם במקרים בהם שירותי האינטרנט בטלפון אינם פועלים.

מנהל מרחב ירקון במד”א, חיים דורי: “כמו בכל אבטחה רפואית באירועים גדולים בהם משתתפים עשרות אלפי בני אדם, נערכנו מבעוד מועד בתיאום עם ההפקה, משטרת ישראל והגורמים הרלוונטיים. חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מד”א ייקחו חלק באבטחה הרפואית, וערוכים לכל מקרה. אני קורא לבאי ההופעה להרבות בשתייה, להימנע ככל האפשר מצפיפות, ולהוריד את יישומון ‘מד”א שלי’, באמצעותו ניתן להזעיק בלחיצת כפתור את צוותי מד”א, שיזהו את מיקומכם המדויק, ויגיעו אליכם במהירות”.

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-בריאות ורפואה >> לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-רכילות, בידור וברנז’ה >> לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן