news08.net/ads.txt

ד”ר רויטל בר אושר: “אנו מתמודדים עם האיום של הפסקת הטיסות לאילת ומאילת”

 ד”ר רויטל בר אושר מביה”ח יוספטל מעדכנת היום (רביעי) על העלייה במספר הנדבקים באילת בחודש האחרון ואת הסכנות המתממשות.

 

ד”ר רויטל בר אושר: בשבוע האחרון נחשפנו לעליה משמעותית במספר החיוביים לקורונה באילת.  העלייה, הינה בקרב עובדי בתי מלון תושבי אילת ואורחים.  העלייה הזו, נמצאת בהתאמה למה שקורה במדינה.
האנשים שנמצאו כחיוביים, הועברו לבידוד. כאשר הבידוד מתאפשר במסגרת הבית- הם נשארים בביתם, ובמידה שאנו מתרשמים שאין אפשרות לבידוד בבית, או שיש סכנה שהחיוביים לא יוכלו להקפיד על הכללים של שמירת בידוד- אזי אנחנו מעבירים אותם למלונית ייעודית. השבוע, גם אובחן פעוט כנשא של הנגיף ובשל כך נדגמו חבריו למעון והמטפלות.
כפי שכולנו מבינים, אנחנו חיים עם וירוס הקורונה, מדד חשוב מאד הוא מספר החולים הקשים- ואלו לשמחתנו באילת וגם ברחבי המדינה, במספר נמוך יחסית. העיר אילת שוקקת חיים ומתפקדת ואנו מקווים שזה ימשך כך ולא תהיה סיבה למנוע זאת. בשבועיים האחרונים, אנו מתמודדים עם האיום של הפסקת הטיסות לאילת ומאילת. בשיתוף פעולה עם ראש העיר שרים ומנכל ישראייר , נקווה שהאיום יוסר במהרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן