news08.net/ads.txt

חולה הקורונה שנפש באילת: “לא ידעתי שאני צריך להישאר 10 ימים בבידוד”; עיריית אילת מאיימים כעת לתבוע את החולה

אילת, ים

האירוע המטריד בו אותר חולה קורונה בסופ”ש באילת ממשיך להכות גלים.  . יממה לאחר הודעת המשטרה על תפיסתו והרחקתו משטח המלון והעיר כולה – החולה הגיע ל”תוכנית חיסכון” לריאיון ראשון, שבו הוא מסביר כי לא ידע שהפר את תנאי הבידוד המחייבים: “הייתי 3 ימים בבית, עכשיו אין לי חום”. עיריית אילת מאיימת בתביעה נגדו – בסך רבע מיליון שקלים.

 

בכתבה שפורסמה לראשונה ב-mako, סיפר החולה המאומת: “יצאתי מהמלון עם המשפחה לכיוון החוף, לקחנו מסכות כי אנחנו לא רוצים להידבק שוב”, הוא הוסיף כי. “פתאום התקשרו אליי ואמרו לי שמחפשים אותי בכל אילת. הוציאו אותי מהמלון, המון אנשים מהמלון הסתכלו עליי וצילמו אותי”.

בשלב זה, כך נדמה, החולה המאומת כבר הבין את גודל הסערה שיצר: “אני ואשתי בכינו על המצב, מה קרה? לא ידעתי שאני צריך להישאר 10 ימים בבידוד. הייתי בבית למשך 3 ימים ועכשיו אני ‘נקי’ – מדדו לי חום בכניסה וביציאה מבית המלון ולא היה לי חום. רק עכשיו אמרו לי שנשארו לי בין 3 ל-4 ימים לבידוד”. הוא הוסיף והדגיש שלא השתמש במתקני המלון השונים – כמו הבריכה והשירותים הציבוריים.

בתוך כך, בעיריית אילת מאיימים כעת לתבוע את החולה, ברבע מיליון שקלים. בבית המלון צפויים להגיש תביעה נגד האורח. בכתב התביעה נכתב בחריפות: “הזלזול שלך בהוראות החוק ובחיי האדם, מהווים פגיעה חמורה בביטחון התושבים והנופשים באילת. תושבי אילת אינם מתכוונים לעבור לסדר היום על התנהלותך. אנו אומדים את הנזקים שגרמת לשיקום ביטחונם של התיירים הרבים הפוקדים את העיר, בסך של 250 אלף שקלים. זה מתווסף לתביעה שצפויה מטעם המלון עצמו נגד האורח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן