לפנות בוקר: רכב התנגש בעץ ברחובות, בן 15 נפצע קשה

לפנות בוקר (שישי) בשעה 04:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על רכב שהתנגש בעץ והתהפך ברחוב רחל הרשנזון ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח קפלן 4 פצועים, בהם נער כבן 15 במצב קשה עם חבלות בפלג גופו העליון ו-3 קל. 

פראמדיקית מד”א שיר חבר וחובש מד”א יהודה מרקוס סיפרו: “הרכב היה הפוך על הגג במרכז הכביש. נער בן 15 ששכב על הכביש היה בהכרה מעורפלת והפצועים האחרים היו בהכרה מלאה. הענקנו לארבעתם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של הנער קשה ושלושת הנוספים במצב קל”.

מלאכי שאער חובש הצלה שטיפל בזירת התאונה סיפר: “מדובר בזירת תאונה קשה מאוד, הרכב פגע בעץ ולאחר מכן התהפך תוך שהוא פוגע ברכבים חונים. נער כבן 15 שכב על כביש ונפגע באורח קשה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים וכאשר ניידת טיפול נמרץ הגיעה למקום היא פינתה אותו לבית החולים קפלן להמשך טיפול. בזירה טופלו 3 נפגעים נוספים באורח קל ואחר מכן הם פונו אף הם לבית החולים קפלן ברחובות”.

צילומים: איחוד הצלה, מד”א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן