news08.net/ads.txt

סערה ברחובות: תלמידים מ’קציר’ נדרשו להכין מיצגים נוצריים בשיעור היסטוריה

תלמידי חטיבת הביניים “קציר” ברחובות קיבלו מטלה במסגרתה עליהם להכין דגמים של סמלים נוצריים? כך עולה מדברים שנאמרו על ידי אימו של אחד מהתלמידים בכיתה אשר הייתה נסערת בעקבות גילויה. לדנה בצלאל מ’מקור ראשון’, אמרה האם “הנוצרים משתחווים לתמונות האלו, סוגדים להן ומתפללים אליהן. אני יודעת בדיוק על מה זה יושב. אני גיורת, כילדה בת עשר התגיירתי. גדלתי בין הנוצרים – זו עבודה מיסיונרית”.

על פי הדיווח, להורים של ילדי כיתה ז’ בבית ספר קציר א’ ברחובות נודע הדבר רק לאחר שהילדים הכינו את המטלה. האמא אמרה: “זה כבר נעשה, בהתחלה הוא ניסה להסתיר ממני, הוא יודע מה זה נצרות. אתם לא יכולים לעשות כזו כפייה נוראית לנסות להיכנס לתוך הנשמה של הילדים, בגלל זה אני אומרת שזה מיסיונרי. אם היו מדברים היסטוריה באמת, אז ניחא. הם לא דיברו אמת ולא דיברו היסטוריה, הם דיברו נצרות בצורה אטרקטיבית עד שהילדים אומרים ‘זה היה כיף’, זה פשוט מזעזע אותנו”.

מדובר בחשיפה נוספת של אלעד צדיקוב – משנה לראש העיר הרצליה, יו”ר פורום אחריות יהודית, מנכ”ל אופק ישראל ומרצה במשהב”ט. “אתמול חשפתי את טירוף הפרוגרס בחט”ב קציר א’ ברחובות”, כתב ברשומה שפרסם בפייסבוק. “ביה”ס מחלק הנחיות לילדי כיתה ז’ בשיעור היסטוריה לבנות מיצגים של ישו, יוחנן המטביל והסעודה האחרונה. כשאני הייתי תלמיד בממלכתי , קיבלנו הנחיות לבנות משה בתיבה, קריעת ים סוף, סוכה וחנוכייה. התהליך הפרוגרסיבי משתולל במגמת לטשטש ולהעלים לילדי ישראל את מורשתם וזהותם”. צדיקוב אף כתב את סיכום החשיפה מבחינתו:


1. כמו תמיד, הורים נחושים שמדווחים לנו – זה הבסיס להצלחה בהדיפה.
2. הסיוע של פורום ההורים למען מסורת, בראשות עו”ד רוני ססובר, מוכיח עצמו כיעיל. עוד ועוד הורים מצורפים לפורום ומתחילים מהפיכה מלמטה.

3. כשפונים בהגיון לראש העיר, זה מוכיח עצמו כיעיל. רה”ע הביע עמדה סולדת מדרכה של המנהלת.

4. המנהלת הילכה אימים על תלמידי כיתה ז’. היא נכנסה ושאלה בכוחניות, למי יש בעיה עם דף מטלות הנצרות. שלושה תלמידים היו מספיק חזקים כדי להרים יד ללא מורא. למרות שנשטפו על כך, הם הגיבורים האמיתיים. הורים צריכים לחזק ולבנות עמוד שדרה לילדיהם.

5. פנינו הבוקר למנהל אגף החינוך ברחובות להוציא מכתב נזיפה והתראה למנהלת ביה”ס.

6. הורי ביה”ס כמו גם הורים נוספים התחזקו וקיבלו אומץ לב ציבורי ותחושת שליחות להמשיך במאבק מול תהליכי הפרוגרס.

“הורים שלא נוחה דעתם מהחומר הלימודי, או הרוח המנשבת בענייני יהדות, ציונות וערכים – אנא פנו לארגון אופק ישראל או לפורום ההורים למען מסורת!”, הוסיף.

מעירית רחובות נמסר: “התכנים הפדגוגיים במהלך שעות הלימוד הם באחריות משרד החינוך. בכל אופן, עמדת העירייה היא כי אין זה מן הראוי להקנות לתלמידים תכנים נוצריים בבתי ספר ממלכתיים של מדינתנו היהודית והדמוקרטית. את עמדתנו זו נעביר גם למנהלת וגם למשרד החינוך, אליו הועברה התלונה לבדיקה”.

לכשתתקבל תגובת משרד החינוך היא צתפורסם במלואה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן