עירית אילת הקדימה תשלומים לספקים בגובה 4 מיליון שקלים

בצל גל הקורונה הנוכחי והשלכותיו על כל מעגלי החיים, הנחה ראש העירייה אלי לנקרי את גזבר העירייה אסי בן חמו, לאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים בכך, לדחות את תשלומי הארנונה של חודשים ינואר-פברואר 2022 לחודש מרץ 2022 ללא תוספת תשלומי פיגורים. בנוסף עוקבת העירייה מקרוב אחר מצב העסקים בעיר ומנגד אחר החלטות הממשלה בקשר לסיוע לעסקים. במסגרת זו הוקדמו בחודשיים, תשלומי העירייה לספקים אילתים, בסך כולל של 4 מיליון ₪.

במקביל ולנוכח התקופה, חידשה העירייה באמצעות הבית לעסקים את קמפיין “חיזקתי עסק אילתי” על מנת לעודד רכש מקומי ומזמינה את בעלי העסקים להירשם לזירה העסקית באינטרנט – פלטפורמה פרסומית, ללא עלות לעסקים המקומיים הכוללת גם אפשרות להקמת חנות און ליין מהירה בעלות מסובסדת של 300 ₪. עוד מציע הבית לעסקים להיעזר בשירות נבחרת היועצים לטובת חיזוק העסק במיוחד בימים אלה, ביניהם: יועצי שיווק, דיגיטל, NLP ועוד. לנוכח התקופה יתאפשרו 4 שעות ייעוץ לבעלי העסקים בעלות של 50 ₪ לשעה (במקום שעתיים). שירותים נוספים ומידע על הזדמנויות, ניתן למצוא באתר הבית לעסקים אילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן