הבוקר, לאחר שחש ברע בעקבות תסמיני נגיף הקורונה, החליט ראש העיר גוב – ארי להתפנות עצמאית לבית החולים קפלן שברחובות שם אושפז לצורך השגחה.

בעקבות אשפוזו של גוב – ארי, פרסמה עיריית יבנה הודעה:
"תושבים יקרים, ראש העיר יבנה צבי גוב -ארי, נבדק הבוקר (שישי) בביתו לאחר שלא חש בטוב והוא נמצא כעת באשפוז לצורך השגחה. כזכור, ראש העיר צבי גור ארי נמצא לפני כשבועיים חיובי לנגיף הקורונה ושהה בבידוד ביתי משם ניהל את ענייני העירייה תוך קשר שוטף עם ממלא מקומו וסגנו חיים מסינג ועם בכירי העירייה. הבוקר, החליט ראש העיר להתפנות לבית החולים קפלן, זאת לאחר שחש ברע בעקבות תסמיני נגיף הקורונה. ראש העיר שולח את תודתו והערכתו לדואגים לבריאותו והדורשים בשלומו. שבת שלום ובריאות איתנה לכולם".
מערכת חדשות 08 שולחת איחולי החלמה מהירה לראש העיר צבי גוב – ארי ומאחלת לו בריאות שלמה.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








