news08.net/ads.txt

ראש העיר לוד יאיר רביבו: נקים שכונה חדשה בלוד שתקרא מצפה רִנה

השכונה החדשה תהיה על שמה של רִנה היקרה, הי”ד, שלא זכתה להקים משפחה, אבל בשכונה הזו יהיו משפחות. הרצח הנתעב רק מחדד בנו את ההכרה להתחזק באמונה, ולא לאפשר לרוצחים לפגוע באמונה של העם היהודי, לערער את האמונה בצדקת הדרך, שאנחנו שייכים לארץ הזאת ושהארץ הזאת שייכת לנו. יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, יצא יאיר רביבו מייד לאחר הלווית רינה שנרב הי”ד בקריאה משותפת לראש הממשלה, להקים ישוב חדש ביו”ש כתשובה לרצח.

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, הכריז בעת שהספיד את רִנה, על הקמת שכונה לזכר רינה הי”ד. השכונה המוקמת בימים אלו ברחוב שפירא, תיקרא ״מצפה רִנה״, בסמוך לסניף נצח של בני עקיבא בו התנדבה והייתה מושא להערצה על חניכיה, תוך שהיא פועלת לשילוב יוצאי אתיופיה שגרים בשכונה באופן מעורר השראה. רביבו סיפר שרנה תרמה רבות לעיר, התנדבה וחיזקה את העולים מאתיופיה וליוותה אותם. עשתה חסד רב, יחד עם משפחתה היקרה.

עם היוודע דבר האסון, אמר ראש העיר כי עיריית לוד תעשה הכל כדי לתמוך במשפחה היקרה:

“העיר לוד מרכינה ראש. שבת שחורה על עם ישראל ועל העיר לוד. תושבי לוד כולם כואבים על הירצחה בפיגוע של רינה שנרב הי”ד, נערה מקסימה שכל עתידה היה לפניה. אני מאחל רפואה שלמה לבני המשפחה הפצועים, הרב איתן ובנו דביר יבדל”א, ומקווה לתפיסה מהירה של המרצחים. 

שוב יום שישי, שוב טרור באתר בו נרצח לפני ארבע שנים, תושב העיר דני גונן הי”ד. עיריית לוד בראשותי תעשה הכל כדי לתמוך במשפחה היקרה ברגעים קשים אלה. מדובר במשפחה ציונית וחלוצית, שתורמת רבות לעיר לוד ותמשיך להיות בלבנו גם בעתיד.

אני גאה להיות בן לציונות הדתית, אלה שרואים את המדינה וקידומה לפני כל אינטרס אישי, חלוציות במיטבה- במרכז הארץ, ביהודה ובשומרון. הטרור לא ינצח, בשום מקום.

הרצח הנתעב רק מחדד בנו את ההכרה להתחזק באמונה, ולא לאפשר לרוצחים לפגוע באמונה של העם היהודי, לערער את האמונה בצדקת הדרך, שאנחנו שייכים לארץ הזאת ושהארץ הזאת שייכת לנו.

תשובתנו לטרור מאז ומתמיד, הייתה ותמשיך להיות לסרב להיכנע לפחד, לחזק את רוחנו, להיאחז בארצנו ולהשתרש עמוק באדמת מולדתנו. תהא נשמתה של רִנה הי”ד צרורה בצרור החיים, אמן”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, וראש העיר לוד יאיר רביבו, יצאו מיד לאחר הלוויית רִנה שנרב הי”ד בקריאה משותפת לראש הממשלה, להקים ישוב חדש ביו”ש כתשובה לרצח.

“אנחנו יוצאים בקריאה משותפת לראש הממשלה משני עברי הקו הירוק להקים ישוב חדש ביו”ש כתשובה לרצח. ברגע הקשה מכל הזה, כל הארץ היא חזית. אנחנו מצפים מראש הממשלה שהוא גם שר הביטחון שיודיעו היום על הקמת ישוב חדש ביו”ש. בכל מקום שבו יש פיגוע צריך להקים ישוב. בכל מקום שיש פיגוע צריך להקים שכונות חדשות. זו ההרתעה הכי גדולה שיכולה להיות. מה שירתיע את האויב הוא ההבנה שעם ישראל מתחזק בארצו. גם כאן בלוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן