news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד רביבו יוצא בזעם על רעש המטוסים: “די, לא נמשיך לסבול יותר”

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, התבטא היום בפוסט נוקב כלפי רעש המטוסים שחג מעל ראשם של תושבי העיר. ופונה לכלל התושבים לצאת למאבק הצודק אל מול אותם גופים, כדי לטפל בבעיה זו במהירות.

 

מתוך הפוסט של  יאיר רביבו: “עד כאן! לא נמשיך לסבול יותר ואם צריך נסגור את נתב”ג! רעש המטוסים הוא מטרד קשה הפוגע בבריאותנו ובאיכות חיינו. ההסברים המתפתלים של רשות שדות התעופה לא משכנעים אותנו. הרעשים החזקים האלה גורמים לנו ולילדנו להפרעות שינה, מתח, עייפות ולנזקים בריאותיים מצטברים. מדובר בזיהום רעש ובתופעה מחרישת אוזניים ומגיע לכל תושבי לוד לישון ללא הפרעה. עוצמת הרעש הנגרמת כיום מעל העיר לוד הינה בלתי סבירה בעליל וגבוהה לאין שיעור מזו שהייתה בעבר, אנחנו בעד שמיים פתוחים אך לא מעל לעיר לוד.
שימו לב: בימים הקרובים ננקוט בצעדי מחאה עד כדי סגירת נתב”ג, ככל שלא יבוצעו השינויים הנדרשים שישיבו את השקט מעל שמי לוד.
אני קורא לכל תושבי העיר להירתם למאבק הצודק של כולנו. אנו מעלים כאן את שלטי ההפגנה שהכנו. אני מזמין אתכם להכין גם מסרים משלכם, תדפיסו אותם על קרטונים, בריסטולים ובכל דרך שתמצאו לנכון.
נעדכן כאן על המועדים והצעדים הצפויים.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן