news08.net/ads.txt

“אין לי מילים, פשוט מדהימים”: מאות מתושבי קרית גת סייעו כלכלית לבעל עסק מקומי

“יש רגעים, נגמרות לי המילים” – הציטוט משירו של הזמר אייל גולן “גן עדן” זו סיבה נהדרת לתאר את הערבות ההדדית המופלאה של תושבי  קרית גת: עשרות תושבים נרתמו לסייע כלכלית לאביתר, בעל עסק לצילום שנקלע למצוקה כלכלית. ההתגייסות הייתה רחבה – חלק מהתושבים הזמינו מאות בלוקים, ובין השאר התקשרו לוודא אם ניתן לסייע בדרך אחרת.
“אין לי מילים לתאר כמה אני מודה לכם, תושבי קריית גת. על השיתופים, אהדה, הפניות, הקנייה”, סיפר בהתרגשות אביתר צלם אירועים לחדשות 08. אביתר מתגורר ברחוב משעול גושן בעיר ונחשב לדמות מוכרת. כאמור, הכל החל בפוסט שכתב לאחר שנקלע למצוקה כלכלית עקב משבר הקורונה. “קניתי ציוד רב באלפי שקלים וכמובן שהתחום שלי נפגע קשות. לא ביקשתי כסף מאנשים, רציתי שיקבלו תמורה על מה שהם משלמים”. הפרסום גרר תגובות רבות מתושבי קרית גת, שכללו הצעות לתרומה של כסף ועזרה בלרכוש את הבלוקים שהוא מוכר.
ההיענות הגבוהה מצד תושבי קרית גת, הותירה את אביתר פעור פה. “עשו ממני מלא הזמנות של בלוקים, אפילו שהם לא צריכים בכלל. נותרתי ללא מילים. אני אחרי כמעט 3 לילות ללא שינה, תושבי קרית גת פשוט מדהימים”. אביתר מוסיף כי המלאי חוסל מאחר וההיענות של תושבי קרית גת נמשכת. “עכשיו אני מבצע הזמנה נוספת. פשוט טירוף”.
להזמנות ניתן להתקשר – 0545525826

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן