news08.net/ads.txt

מכבי יבנה פתחה את אימוניה. יוסי זוזוט: “יבנה זה מקום טוב וצריך להגיד תודה לראש העיר”

אחרי שהיה חשש כי מכבי יבנה לא תפתח את העונה השבוע, הצליחו במועדון להגיע לסיכום מול המאמן יוסי זוזוט שינסה להמשיך את המומנטום מחודש מרץ האחרון. משחקה הבא של יבנה יהיה רק ב16/10, מה שאומר שבעה חודשים ללא משחק רשמי.

במהלך החודש הקרוב תערוך הקבוצה שישה משחקי הכנה בהם תפגוש את היריבות השונות מליגה א’ דרום שתשוחק העונה במתכונת של שני בתים לאור משבר הקורונה. הליגה העונה תהיה מקוצרת לעומת זאת שהתרגלו אליה בשנים הבאות ומבחינתה של יבנה המטרה היא להעביר עונה רגועה. מי שעזבו את הקבוצה הם שרון גורמזנו ואביחי ממן.

המאמן אמר: “אני רוצה שכל הסגל של השנה שעברה יישאר וישבו איתם שבוע הבא תוך כדי אימונים. כמובן שאנחנו צריכים להתחזק בעמדות מסוימות ונקווה שנמצא לזה תקציב מתאים. נחפש מחליפים לא פחות טובים משרון ואביחי. המטרה שלי שהעונה הבאה תיראה כמו שסיימנו את העונה שעברה. קבוצה מחוייבת שרוצה לנצח כל קבוצה ולא משנה מי תהיה היריבה”. על העובדה כי התקציב יהיה רק 700 אלף ש”ח אמר: ”במקצוע שלנו צריך לדעת להתמודד עם כל דבר, פעם יש לך תקציב גבוה ופעם תקציב נמוך יותר. לצערי העונה זכיתי בתקציב נמוך משנים עברו, אבל יבנה זה מקום טוב וצריך להגיד תודה לראש העיר שגם בזמן קשה של קורונה עדיין תומך לא מעט כסף בקבוצות העיר”.

לסיכום אמר: “לדעתי אדומים אשדוד תעלה ליגה, הם השקיעו הכי הרבה כשגם מרמורק וחולון השקיעו הרבה ויתמודדו בחלק העליון של הטבלה”. עוזר המאמן של זוזוט העונה יהיה יניב פרץ בן ה- 38 אשר אימן לאחרונה במחלקת הנוער.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן