אפקט הסגר: נערים זרקו נפצים על עוברי אורח בקרית גת

מעשי שובבות עלולים להיות מסוכנים. בני נוער בקרית גת מיידים נפצים ברחובות העיר, דבר המהווה סכנה של ממש וגורם לפחד בקרב תושבים. בתקופת הסגר, בני הנוער מתקשים למצוא תעסוקה הולמת ומוצאים את עצמם מפריעים למנוחת התושבים.
בשישי האחרון הבאנו כאן בחדשות 08 תמונות מרחוב משעול שמשון לאחר שנזרקו אבנים לעבר בית פרטי, מה שגרם לחשוב כאילו מדובר בשכונה בעיר סורית שנמצאת תחת מתקפה. מאז פרסום הכתבה הגיעו תגובות רבות, בהם תלונות של תושבי העיר על הבעיה החמורה והקשה במיוחד השנה, של שעמום בני הנוער בתקופה זו.

בסיפור שמביאה לנו הערב (ראשון) הדר, תושבת העיר, מראה כיצד מסכנים נערים לא רק את עצמם, אלה גם את עוברי האורח התמימים. “בשכונת רובע הבנים, חבורת ילדים זרקה נפצים, וברחה. הפיצוץ היה פחות ממטר ממני ונשמע בעוצמה מטורפת”, אמרה הדר. “חוץ מהבהלה שזה עורר בסביבה ופקקים באוזניים כבר חצי שעה, אישה מבוגרת נפלה על המדרכה ופה הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו”.

הדר סיכמה. “הנפצים איבדו את גבול הטעם הטוב ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם במקומי היה עובר לוחם לשעבר פוסט-טראומטי. אני מבינה שילדים לא תמיד מבינים עד הסוף את ההשלכות למעשיהם ואם גרמתי להורה אחד לחדד לילד שלו את העניין עשיתי את שלי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן