news08.net/ads.txt

בצל משבר הקורונה: עיריית יבנה ביטלה את מופעי זיקוקין ביום העצמאות

ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי הודיע הבוקר (ד’, 22.4) כי השנה לא יתקיימו מופעי זיקוקין בעיר על רקע משבר הקורונה. בהודעה שפירסם כתב “ימים מורכבים עוברים על עם ישראל, מגפת הקורונה מקשה על כולנו ויוצרת מציאות שונה המציבה אתגרים רבים. סדרי העדיפויות השתנו, משאבים רבים מופנים לצרכים שוטפים חיוניים ולסיוע לאוכלוסייה הזקוקה לכך. חגיגת העצמאות ביבנה תהא הפעם שונה וצנועה. כל אחת ואחד מאיתנו יישאר בביתו אך בליבנו נחוש את השמחה והגאווה על היותנו שייכים לעם אשר אין נפלא ממנו”.

בעירייה הוחלט שלא לקיים השנה את מופע הזיקוקים המסורתי ולהימנע מהזמנת אמנים רבים ויקרים. “בימים אלה אין מקום להוצאה זו”, כתב גוב-ארי בדף הפייסבוק שלו והוסיף כי “אנו בוחרים לנהל את התקציב בהקפדה יתרה על כל הוצאה, קטנה כגדולה, ולכלכל צעדנו בתבונה ובצמצום, זאת כאשר ברקע המשבר הכלכלי הקשה של העסקים והשפעתו על התקציב השוטף של העיר”.

את ערב עצמאותה ה-72 של מדינת ישראל, בו אמור לחול סגר על ערי ישראל, יציינו ביבנה עם מספר קטן של רכבי מוסיקה שיעברו במספר מוקדים מרכזיים ברחבי העיר.  “נחגוג השנה בצנעה ובטוחני כי החלטה זו תתקבל בהבנה. אין לי ספק כי במאמץ משותף נצא מהמשבר מחוזקים ומאוחדים. ימים אלה מוכיחים כי חוליות “השרשרת היבנאית” עשויות מחומרים אשר לא נמצאים באף מקום אחר. רוח ההתנדבות, הסולידריות החברתית והנכונות של אנשי יבנה לעשות למען אחרים מחממת את הלב ומרגשת אותי עד מאד”, סיכם גוב-ארי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן