news08.net/ads.txt

לילה סוער: מנהלת הגן, ליטל ברסי, פונתה מביתה ביבנה

לאחר לילה של הפגנות ברחוב הנופר, החליטה המשטרה להעביר את מנהלת גן הזוועות למעצר בית במקום אחר.

ליטל ברסי אשר שוחררה אמש למעצר בית ברחוב הנופר ביבנה, הוברחה מהעיר. בעקבות ההפגנות הסוערות שהיו אמש, כאשר מאות אנשים הגיעו לרחוב הנופר, המשטרה החליטה לא לקחת סיכון והעבירה אותה משם, מחשש לפגיעה. דיירי הבנין לא הסכימו שהיא תישאר במתחם מאחר והיא מהווה מטרד עבורם ואמש, אחרי חצות פינו את מנהלת הגן מרחוב הנופר ביבנה. שוטרים סמויים העבירו אותה למקום מסתור אחר.

כזכור, שופטת בית משפט השלום בראשון לציון אפרת פינק החליטה לשחרר את בעלת הגן, ליטל ברסי, למעצר בית. המשטרה בקישה עיכוב ביצוע כדי לערער על ההחלטה. השופטת פינק טענה, בניגוד לשופטת זוהר דיבון סגל, כי “הואיל וכל המיוחס לחשודה הוא מכוח ניהול הגן, ולא הייתה לה מעורבות במעשה התקיפה ממש, אני מורה על שחרורה”. מעצר חמש מתוך שבע הסייעות, וכן בן זוגה של בעלת הגן, משה ברסי, הוארך בארבעה ימים עד יום ראשון כשיוגש נגדן כתב אישום. שתי סייעות שוחררו למעצר בית מלא למשך שבעה ימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן