news08.net/ads.txt

שחקן מכבי יבנה, תום מדהלה: “הירתמות של התושבים למען המשפחות הנזקקות – מדהים!”; ראש העיר, צבי גוב – ארי: “היחד מבטל כל קושי”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי יבנה, בהקדשות חמות ומרגשות של קבוצת הכדורגל וראש העיר, צבי גוב – ארי. חג שמח לכולם!

שחקנה של מכבי יבנה, תום מדהלה: “אני רוצה לאחל חג שמח לכל עם ישראל, חג חירות ובריאות. בע”ה נצא מהמצב הזה כמה שיותר מהר, מאוחדים, מחוזקים. אפשר לראות את ההירתמות של כל המדינה, ושל העיר יבנה בפרט, בכל הנושא שקשור למשפחות הנזקקות, שזה מדהים. מאחל לנו שנהיה מאושרים, בריאים וחזקים ביחד. אני בנוסף רוצה לאחל לחדשות 08, שעושים עבודה נפלאה, אוהב להתראיין אצלכם, ואני מאחל לכם שתצליחו בכל החג הזה ותצמחו למעלה”.

מנהל הקבוצה, יעקב זוזוט: “אני רוצה לאחל חג שמח לכל התושבים, ולאוהדים הנפלאים של מכבי יבנה. שבע”ה נצא מעבדות לחירות, שנצא מהמצב אליו נקלענו כמה שיותר מהר. אין ספק שזה קשה לכולם, אך בזכות האחדות שלנו, אנחנו נצא מחוזקים. תהיו בטוחים שה’ איתנו תמיד. בריאות הכי חשוב, תשמרו על עצמכם!”.

ראש העיר, צבי גוב – ארי: “בפתחו של חג הפסח הבא עלינו לטובה נסוב לראשונה לשולחן הסדר בתא המשפחתי הגרעיני והמצומצם, אך נרגיש יחדיו את השותפות לגורל, את היחד המבטל כל קושי. בהזדמנות זו אשלח ברכת חג שמח ומאושר לכל בית יבנה ואאחל החלמה ובריאות לכל אלה המתמודדים עם המחלה. מי ייתן וישובו במהרה לחיק משפחתם בבריאות איתנה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן