news08.net/ads.txt

תושב יבנה רק רצה לשמח ילדה, אבל לביקור המפתיע הזה הוא לא ציפה!

במסגרת הפרוייקט של יניב המגניב “קורונלדת” בה הוא מגיע לחגוג יום הולדת בהתנדבות לילדים שלא יכולים לחגוג עקב המצב, הוא משמח ילדים כל יום במסגרת עבודתו ועבורו זאת שליחות, במיוחד במצב היום.

כך הוא מספר: “הפעם הגעתי לשוהם לחגוג לשירה, ילדה עם צרכים מיוחדים יום הולדת 11 שהוזמנתי ע”י אביה סגן ראש המועצה. כרגיל יום ההולדת הייתה בתאום של כל הגורמים הרצויים (בכל זאת התנדבתי מתחת למרפסות). יום ההולדת הייתה מהממת ושמחה אבל בסוף הגיעו שני שוטרים שעיכבו אותי לחקירה/תשאול על כך שהגעתי לשמח ילדה, כן כן קראתם נכון”.

יניב הוסיף: “קיבלתי “הוקרת תודה” על פעולתי בדמות של 5000 ש”ח קנס, למרות שהסברתי לשוטר שיש אישור מכל הגורמים הרלוונטים – הוא לא היה מוכן להקשיב ולהפעיל שיקול דעת ונתן דו”ח מכובד. כמובן שהנושא בטיפול של עו”ד.
הסיטואציה בה הילדה שלפני רגע צחקה ושמחה ,ראתה אותי נחקר ומובל ע”י 3 שוטרים לא נעימה (בהמשך הצטרף עוד שוטר לאירוע). אני מקווה שהסיטואציה לא תשאיר טעם רע או אפילו טראומה לילדה שבסך הכל רצתה להיות לכמה רגעים ילדה רגילה ביום הולדתה. אני אמשיך בפרויקט הזה (כמובן עם תאום מול הגורמים) אשמח לשמח בהתנדבות, כי זוהי שליחות ובסופו של דבר נעשה טוב-נקבל טוב. ולך שוטר יקר תמשיך לעשות את עבודתך נאמנה אבל לא על חשבוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן