news08.net/ads.txt

אלעד גבאי: “זהות העולות והיורדות היו צריכות להיקבע על הדשא”

בחג הפסח החולף הכריזה ההתאחדות לכדורגל על סיום העונה בכל הליגות החובבניות והנוער. יש שיגידו שעבור מכבי יבנה זה היה סוג של חבל הצלה לאור העובדה שהקבוצה הייתה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. אחרי ההודעה הדרמטית, נקבע שכל הקבוצות ישארו בליגה א’ ולא יהיו יורדות מכבי יבנה תישאר בליגה א’ וקבוצת הנוער של המועדון גם תשרוד בלאומית. זאת השורה התחתונה מישיבת ההתאחדות לכדורגל, בה נקבע שהכדורגל הישראלי הלא מקצועני הגיע לסיומו העונה עקב הקורונה. שחקנה של מכבי יבנה, אלעד גבאי, התייחס להחלטה: “התחושות לא פשוטות. קשה מאוד בלי המשחק ובלי האימונים אבל מבינים את המצב ורואים מה קורה בארץ ובעולם ככה שאין יותר מידיי מה לעשות חוץ מלחכות ולקוות שהכל יעבור בשלום ובמהרה. אני באופן אישי משתדל לשמור על כושר כמה שיותר, למזלי אני חי את העולם של הספורט והתזונה דרך העסק הפרטי שלי אז ככה שזה בהחלט מאוד עוזר לי”.

שמרתם על קשר?

“אנחנו בקשר רציף כל הזמן, גם בקבוצת הוואטצאפ של השחקנים וגם בשיחות פרטיות, כולם מחכים לחזור ולעשות את הדבר שהם הכי אוהבים שזה לשחק כדורגל”.

העונה זה כבר לא יקרה. “ואני לא מצליח להבין את ההיגיון מאחורי ההחלטה הזאת. אם ליגת העל והלאומית יכולות לחזור להתאמן ולשחק אז מה השוני עם שאר הליגות? אין ספק שאני פחות מתחבר להחלטה הזאת, אני בטוח שזהות העולות או היורדות צריכות להקבע על הדשא”.

איך הרגשת כאשר עצרו את הכל?. ”שאין מה לעשות, בהתחשב במצב שנוצר באותם ימים, בעיקר בעולם וגם בארץ זה היה די מתבקש. לא היה לי חשש לשחק אבל אני כן יכל להבין את ההיגיון מאחורי ההחלטה לעצור את הליגות עד שהתקופה הזו תעבור. אני מקווה מאוד שנעבור את זה במהרה ובשלום”.

איך מעביר את הזמן? 

“יש הרבה יותר זמן למשפחה ולילדים ככה שאי אפשר להתלונן על זה. קצת קשה הריחוק מההורים ולא להיפגש איתם ועם המשפחה המורחבת אבל צריכים להיזהר ולהישמר בשביל הבריאות של כולם”.

איך תיראה ליגה א’ בעתיד?

“מוקדם מאוד עוד להגיד אבל לדעתי הגדלת הליגה תפגע באיכותה. תהיה בטן יותר גדולה וקבוצות פחות חזקות. אני מקבל את ההחלטה להקפיא הכל עד יעבור זעם אבל לא מקבל את כל עניין סיום הליגות הנמוכות, לא מצליח לקבל את זה ולהבין. מבחינתנו זה בא לנו בזמן הכי פחות טוב, התחברנו עשינו רצף של ניצחונות וסוף סוף התחלנו להנות קצת מהעונה המוזרה הזאת. חבל”.

צילום: גלעד אימס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן