news08.net/ads.txt

באיזו שכונה ביבנה היו הכי הרבה חולי קורונה?

מיקום חולי הקורונה (נכון לשעה זו: 129 חולים פעילים, עלייה של 12 ביממה האחרונה) מצביע על תפוצה רחבה בכל חלקי היישוב, להלן פירוט לפי שכונות ואחוז החולים הפעילים בשכונה ביחס למספר המתגוררים בשכונה.

•    נווה אילן –  26 חולים- 0.32%
•    רמות וייצמן – 8 חולים- 0.27%
•    נאות בן גוריון – 8 חולים- 0.16%
•    נאות אשכול – 9  חולים- 0.20%
•    נאות בגין – 22 חולים- 0.41%
•    נאות רבין – 30 חולים – 0.24%
•    נאות שז”ר- 16 חולים- 0.47%
* אחר (ללא כתובת)- 10 חולים.

– הנתונים הנ”ל מתייחסים לחולים הפעילים, כאשר 61 חולים אחרים כבר החלימו  ונחשבים בריאים. כל התושבים שנמצאו חיוביים לנגיף מחוייבים בבידוד, כך גם בני משפחותיהם שנבדקו או ייבדקו בקרוב.

-במקביל בעירייה ממשיכים בפעולות חיוניות נוספות כגון ניטור וניקיון במתקני כושר ובתחנות אוטובוס, סגירת גני השעשועים, אכיפה במרחבים ציבוריים, בתי עסק ועוד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי: “פעילות האכיפה של השיטור העירוני והפיקוח מובילות לשיפור בהתייחסות לחובת עטיית מסיכה, אי-התקהלות ועוד. אך לא די בכך ונמשיך לעשות למען צמצום ההידבקות אשר מימדיה מצרפים את יבנה לרשימת הערים המועמדות להכרזה כאזור מוגבל. פרטי החולים המאומתים נמצאים בידינו, נוודא כי הבידוד נעשה באופן מלא ומונע המשך הדבקה.  אנא מכם, שימו לב כי הקנס על אי-דיווח בידוד למשרד הבריאות או קופות החולים עומד על 3,000 ₪. הקנס על הפרת חובת בידוד עומד על 5,000 ₪. שיתוף הפעולה של כל אחת ואחד מאיתנו הוא המפתח לעצירת המחלה. על כולנו לשמור על כללי הברזל לצמצום התפשטות הנגיף: מסכה, שמירת מרחק והיגיינה גבוהה. הקפדה של כולנו על כללי ההתנהגות בעת זו, סיוע והדרכה לאחרים המתעלמים מהכללים הללו תאפשר לעיר להמשיך לתפקד קרוב ככל האפשר לשגרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן