news08.net/ads.txt

בלמה של מכבי יבנה: “צריך היה לתת לקבוצות שבועיים להתארגן ואז לעשות שני משחקים בשבוע”

בלמה של מכבי יבנה, טרס שולקובסקי, חושב שהיה מקום לסיים את העונה על כר הדשא ואמר בנושא: “אני חושב שהכי ספורטיבי היה להמשיך בכל מצב את הליגה, לא משנה מתי יחדשו אותה. צריך היה לתת לקבוצות שבועיים להתארגן ואז לעשות שני משחקים בשבוע וככה לסיים את ליגה. את העונה החדשה צריך להתחיל כרגיל, פשוט זמן המנוחה היה קצת קצר יותר, כל זה בהנחה שהנגיף באמת נרגע. הכדורגל חסר לכולם. אישית אני מתגעגע לימים של כדורגל ביום שישי בצהריים, נראה לי שלא רק אני מרגיש כך”.

לקראת העונה הבאה יבנה צפויה להתחזק בארבעה שחקני רכש כאשר המטרה היא לבנות קבוצה חזקה ולהתמודד על העלייה. טרם ברור כמה כסף תשקיע העירייה בקבוצה אבל יש דיבור על תקציב מכובד במטרה להחזיר את המועדון לליגת המשנה.

מאמן הקבוצה, יוסי זוזוט, אמר על העונה שחלפה: “לקחתי אחריות ואמרתי בפגישה ראשונה עם השחקנים שליבי איתם ושקשה להצליח עם תחלופה כזאת גדולה של מאמנים. כאשר הגעתי לא היה מאמן כושר לקבוצה, למחרת ביקשתי שיאשרו לי מאמן והבאתי את המאמן הכי טוב בארץ, יוסי קקון, שיש לו זכיות גדולות בהתאוששות של מכבי יבנה, כמו כן הבאתי גם מאמן שוערים. כולם התלכדו לאגרוף אחד כולל הצוות המקצועי, ההנהלה והשחקנים וזה עבד”.

מה עם הקהל? “החלק החשוב מגיע לאוהדים שלנו. במשחק הראשון היו 20 אוהדים, לא האמנתי שזה המצב אז יזמתי שיחות עם נציגי האוהדים, אמרתי להם שבלעדיהם הקבוצה לא תתרומם וממשחק למשחק הגיעו אוהדים עד שהגענו למצב של 700 אוהדים במשחק נגד כפר שלם. אגב, מכאן אני מברך את איתן ואביחי לעל עליית הליגה. אני מקווה שנחזור מהר לשגרת החיים, שכל אחד יהיה בעיסוק שלו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן