news08.net/ads.txt

“התו הסגול”: עיריית יבנה מגבירה את הפיקוח; ראש העיר, צבי גוב-ארי: “נגביר את האכיפה בבתי העסקים למען המשך מגמה זו”

עיריית יבנה מגבירה את האכיפה כנגד בתי עסק בעיר אשר לא יקפידו על הכללים, הן בנוגע להעסקת עובדים והן בנוגע לקבלת לקוחות. בתי העסק יהיו נתונים לביקורות של פקחים, כדי לוודא עמידה בתנאים המחייבים. הקפידו על הכללים.

ראש העיר, צבי גוב-ארי: “בריאות הציבור היא הדבר החשוב ביותר העומד לנגד עינינו כאשר נתוני התחלואה הנמוכים בעיר יבנה מעודדים ומעידים על מידת שיתוף פעולה גבוהה של התושבים ובעלי העסקים. מטרתנו למנוע בכל מחיר נדבקים נוספים ועל-כן נגביר את האכיפה בבתי העסקים למען המשך מגמה זו. אני קורא לציבור התושבים ולבעלי העסקים להימנע משאננות למען נקטין את החשיפה להידבקות ולאפשרות של הטלת מגבלות וסגר בהמשך”.

כאמור, ראש העיר הנחה בתחילת השבוע את הפיקוח העירוני לבצע סיורים שוטפים, ברמה יום-יומית, בבתי העסקים הפועלים בעיר, ולוודא עמידה מלאה בכללים אשר נועדו למנוע הדבקה בנגיף הקורונה. בעלי העסקים ייקראו להקפיד על ההנחיות ולאחר אזהרה ראשונה יוטלו קנסות כבדים בהתאם לקבוע בחוק.

חשוב לציין כי עסק אשר פועל עפ”י ”התו הסגול” מחויב לעמוד בכל התנאים לפתיחת העסק ולהגיש תצהיר חתום למחלקת רישוי עסקים אותו ניתן למלא באתר העירוני. בנוסף, ניתן לקבל במחלקה שילוט לבית העסק (בתיאום מראש). בעלי עסקים אשר נזקקים לסיוע ביישום ההנחיות או בכל שאלה אחרת יוכלו לפנות למחלקה לרישוי עסקים בעיריית יבנה בטלפון 08-9433351 או בדואר אלקטרוני [email protected]

עפ”י ההנחיות עסקים המעוניינים לפתוח את שעריהם, יבדקו כי עמדו בכל התנאים הנדרשים, הן בנוגע להעסקת עובדים והן בנוגע לקבלת לקוחות ובמידת הנדרש ימלאו את טופסי ההצהרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן