news08.net/ads.txt

לינץ’ מזעזע בלוד: בני מיעוטים הכו בעזרת אגרופנים ילדים בני 6-12: “לוד הפכה לשטח הפקר ולאף אחד לא אכפת”

אירוע מזעזע התרחש בגני יער בלוד. אמש בשעה 18:00 בערב, ילד בן 12 הסתובב עם אחיו בן ה-6 בפארק, ולפי דבריה של אחותו הגדולה, היא טוענת על התגרות מצד שני בני מיעוטים שנכחו במקום, שהחלו להכות אותם בעזרת אגרופונים שהיו על ידם, עד זוב דם ללא סיבה, כאשר אנשים שנכחו במקום לא עשו דבר.

לאחר הלינץ’ הם נמלטו מהמקום. הנער פונה כשהוא עם 3 פתחים בראש, שפה פתוחה. הילד הקטן בן ה-6 ניצל בנס. מאוחר יותר התברר שהוא חולה באפילפסיה, ויש לו צ’יסטה בראש שבנס לא התפוצץ. המשטרה שבדקה את האירוע ופתחה את המצלמות שמותקנות בפארק, הצליחו לאתר את התוקפים. אחותם סיפרה: “אני מפחדת!, שבארץ שלי אני צריכה לפחד להסתובב בחופשיות אפילו לפארק מתחת לבית אי אפשר ללכת. לוד הפכה לשטח ההפקר ולאף אחד לא אכפת”.

ממשטרת ישראל נמסר כי “התקבל אתמול דיווח על ילד בן 12 שהותקף על ידי נערים בטיילת שכונת גני יער בלוד. מהחקירה עלה חשד כי בשל ויכוח בין הצדדים, היכו החשודים את הקורבן וגרמו לו לחבלה, הקורבן נפצע קל ופונה לקבלת טיפול בבית החולים. פעולות חקירה של משטרת ישראל הביאה אתמול בלילה לאיתורם של שני חשודים במעורבות באירוע, בני 15 מלוד. החשודים נלקחו לחקירה בסיומה שוחררו למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאים מגבילים. החקירה נמשכת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן