news08.net/ads.txt

מדאיג: מספר חולי הקורונה ביבנה עולה

חודש יוני הסתיים עם 78 חולי קורונה פעילים בעיר יבנה. מדבור באחוז גידול של 105, לעומת מספר החולים שהיו בעיר עד סוף מאי (38 בלבד).

משרד הבריאות מתכוון להמליץ על סגרים בעשרות ערים ויישובים בגלל העלייה הדרמטית בתחלואה בנגיף קורונה. במשרד הבריאות מגבשים את הרשימה בתהליך שיימשך יום-יומיים לפחות וכלל לא בטוח שהשרים אכן ייאשרו להטיל את ההגבלות הללו.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי ישראל חזרה חודשיים לאחור מבחינת מספר חולי הקורונה הפעילים העומד עתה על 7,403 בני אדם. מתחילת השבוע אובחנו 1,570 חולים חדשים – יותר מבכל חודש מאי. אתמול בוצעו 19,922 בדיקות. מוקדי ההדבקה המרכזיים בשבוע האחרון הם ירושלים עם 180 נדבקים חדשים, אשדוד עם 150 נדבקים חדשים, ובני ברק עם 135 נדבקים חדשים. בתל אביב אובחנו בשבוע האחרון 96, וגם בדימונה נרשם מוקד הדבקה – שם אובחנו 55 נדבקים חדשים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן