news08.net/ads.txt

מחדל בכביש? אמא מיבנה: “ניצלו חייהם של שני הילדים שלי”

האם הכביש הדו מסלולי ברחוב הדוגית מול ביה”ס איינשטיין הוא סכנת נפשות? אם לשני ילדים שיתפה שחייהם של ילדיה ניצלו בזכות ערנותה של נאמנת בטיחות שמנעה מרכב שהגיח לפתע לדרוס את הילדים ולהוביל לאסון גדול.
לפי דבריה של האם, ילדיה חצו בבטחה את הכביש מול ביה”ס איינשטיין שכידוע הוא כביש דו מסלולי. הנאמנת בטיחות שנכחה במקום (במזל גדול), סימנה לרכב לעצור באמצעות התמרור שמוחזק בידיה, כשבמהלכה הילדים עוברים את המעבר חצייה. לפתע הגיח רכב במסלול המקביל, ובמאית השנייה נאמנת הבטיחות קפצה קדימה עם התמרור והנהג עצר בחריקת בלמים בשנייה האחרונה. “הילדים שלי כבר היו מול הרכב של הנהג החסר האחריות, כמעט פושע”. האם הוסיפה. “אתם רואים רכב שעצר במעבר חצייה בנתיב שלידכם. תעצרו”.

מיד בתה בת ה-11 התקשרה נסערת מהמקרה, ואמא יצאה במסע לטפל במחדל החמור. “מה שהכי מפחיד, הנאמנת בטיחות אמרה לי שכל יום היא עדה למקרים כאלה. לפני שיהיה מאוחר, עיריית יבנה, תגביהו את פסי ההאטה. פסי ההאטה שיש לפני מעבר החצייה נמוכים מדי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן