news08.net/ads.txt

צבי גוב-ארי: ״מספר חולי הקורונה בעיר משתנה מידי שעה. אפעיל אכיפה מוגברת״

מספר חולי הקורונה ביבנה משתנה כמעט מידי שעה.


נכון לאמש, דווח כי ישנם כ-73 חולים מאומתים ועוד 536 תושבים נמצאים בבידוד.

בעקבות כך, החליט ראש העיר, צבי גוב ארי להפעיל בעיר אכיפה מוגברת. אך מודיע כי חשובה ההירתמות של התושבים, הן ברמה האישית ע”פ הנחיות של משרד הבריאות, והן ברמה הקהילתית להעיר ולתקן “דרכם” של אחרים.

לדבריו. ״גם אם יש בכך חוסר נוחות מסוים נכון וחובה לנהוג בהתאם למצב המאד חמור של התחלואה, קרי, לעטות מסכה, לשמור על מרחק ולהקפיד על היגיינה (בעיקר של הידיים) אישית. אנו ממשיכים להפעיל את “בית הספר של החופש הגדול” במטרה להקל על ההורים ולהעניק לילדים מסגרת חברתית ועיסוק מעניין, זאת תוך שמירה על כל הכללים. חשוב לי לבקש מכל הורה להתייחס למצב בריאותו של הילד/ה לפני שליחתו בכל בוקר לגני הילדים או בתי הספר. בכל מקרה של חוסר ודאות חובה להימנע מחשיפתו לאחרים ולהתייעץ עם רופא המשפחה. במידה ואחד מבני המשפחה נמצא בבידוד, מומלץ להימנע מלשלוח את ילדיכם למוסדות החינוך, עד אשר תתקבל תשובת הבדיקה של בן המשפחה. אנא הקפידו ושימרו על הבריאות ובטוחני כי נצלח בשלום גם תקופה זו״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן