news08.net/ads.txt

ראש עיריית יבנה למען העסקים; “נעשים מאמצים כבירים להוביל את העיר על דרך בטוחה”

על הפרק: פטור שנתי מאגרת שילוט בהיקף של כ-2 מיליון ש”ח. במכתבו לחברי המועצה כתב גוב-ארי: “בימים אלה נעשים מאמצים כבירים להוביל את העיר על דרך בטוחה מבחינה כלכלית תוך כדי הקטנה דרמתית בהכנסות הנובעת מהמצב הכלכלי של העסקים ובתי האב וצעדים קשים בכל הנובע להוצאות בכל תחום”.

עוד ציין: “העסקים הקטנים בעיר מצויים במצב הישרדותי קשה, דבר המחייב צעדי עידוד בכל הקשור למיסוי העירוני. בנוסף לביטול חיוב ארנונה לשלושה חודשים (25%) אבקש אישור חברי המועצה לביטול אגרת השילוט ליתרת שנת 2020. ההחלטה המתבקשת: מועצת העיר מאשרת חוק עזר לביטול גביית אגרת שילוט מעסקים לשנת 2020. אישורכם יאפשר פנייה למשרד הפנים לאימוץ חוק עזר עירוני תקף לשנה”.

חשוב לציין בהקשר זה כי העירייה לא העלתה בשנים האחרונות את תעריפי הארנונה למסחר עסקים והם כבר כיום נמוכים לאין שיעור ביחס לערים הסמוכות. לדוגמא, התעריף המקסימלי למטר במבני מסחר ועסקים בשנת 2019 עמד על 107.26 ש”ח למ”ר לעומת ראשל”צ- 291.2 ₪, רחובות- 339.29 ש”ח, נס ציונה- 309.16 ש”ח אשדוד- 329.86 ש”ח וכד’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן